چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/08 16:29
در بیمارستان اتفاق افتاد؛
کد خبر: 12146

فرار بیمار از سانحه نقص فنی آسانسور! + فیلم

بیمار با آسانسور در حال انتقال به بخش دیگری در بیمارستان بود که با صحنه‌ای خطرناک مواجه شد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است خوش شانسی یک بیمار در فرار از سانحه آسانسور را به تصویر می‌کشد. در این حادثه این بیمار در آستانه قرار گرفته بین درب آسانسور بود که با اقدام به موقع کارمند حامل برانکارد جان سالم به در برد.

فیلم دوربین مداربسته از آسانسور نشان می‌دهد که کارمند حامل برانکارد در کنار همراه بیمار منتظر آسانسور هستند. پس از رسیدن آسانسور و باز شدن درب آن، کارمند بیمارستان با برانکاردی که بیمار روی آن دراز کشیده وارد آسانسور می‌شود. اما ناگهان آسانسور در حالی که درب آن هنوز بسته نشده، دچار نقص فنی شده و شروع به حرکت به سمت پایین می‌کند.

کارمند حامل برانکارد با دیدن این صحنه بلافاصله بیمار را به داخل می‌کشد و بیمار به صورت عمودی پایین کشیده می‌شود. خوشبختانه، در این حادثه بیمار از له شدن در زیر آسانسور نجات یافت.

این ویدئو نخستین بار در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شد. این کلیپ از زمانی که در روز یکشنبه به اشتراک گذاشته شد، تاکنون بیش از ۹.۴ میلیون بازدید در توییتر به دست آورد. یک کاربر این صحنه را مشابه با نوع تجربه نزدیک به مرگ یکی از عناصر سریال تلویزیونی آمریکایی درام پزشکی Grey’s Anatomy قلمداد کرد. تعدادی از کاربران نیز آن را با صحنه‌های فیلم ترسناک Final Destination مقایسه کردند.

 همچنین برخی کاربران به انتقاد از مسئولان این بیمارستان پرداختند. یکی از کاربران نوشت: «بی توجهی و عدم نگهداری.» کاربر دیگری نوشت: «چطور ممکن است یک آسانسور به طرز خطرناکی خراب شود؟» کاربر سوم نظر داد: «مقصد نهایی برادر.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4ykjj2