شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/10 13:09
کد خبر: 12217

اقدام عجیب داماد پس از نیش و کنایه‌های مادرش+ فیلم

داماد بعد از نیش و کنایه‌های مادرش، مراسم عروسی را نیمه کاره رها کرد و رفت.

یک دختر تونسی پس از انتشار داستان غم انگیز روز عروسی اش در فیسبوک از سراسر جهان پیام‌های حمایت دریافت کرد. هفته گذشته، لامیا اللباوی، در فیس بوک این داستان غم انگیز را به اشتراک گذاشت که چگونه بهترین روز زندگی او تبدیل به یک کابوس شد.

 او در فیسبوک خود با شرح جزئیات ماجرا گفت: «من و شریک زندگی ام که چهار سال همدیگر را می‌شناختیم قرار بود ازدواج کنید. اوضاع عالی بود و همه چیز طبق برنامه پیش می‌رفت، اما تنها چیزی که به آن توجه نکرده بودم مادر داماد بود.»

لامیا می‌گوید که قبلاً هیچ‌گاه شخصاً با این زن ملاقات نکرده بود و به جای استقبال گرم خانواده، تنها چیزی که در روز عروسی‌اش از او دریافت کرد، نیش و کنایه بود.

او ادامه داد: «مراسم عروسی در حال انجام بود، مهمانان همه حضور داشتند، اما مادرشوهر آینده من برنامه‌های دیگری در سر داشت. در مقابل همه، او به پسرش نزدیک شد و از او خواست که عروسی را لغو کند و ادعا کرد که من (عروس) خیلی کوتاه و زشت" هستم و ارزش ازدواج ندارد.»

بنا به این گزارش، او قبلاً فقط عکس‌های لامیا را دیده بود و ظاهراً پس از دیدن حضوری او بسیار ناامید شده بود.

اما این تمام ماجرا نبود. داماد به جای حمایت از همسرش، طرف مادرش را گرفت و با وجود درخواست‌های چند نفری که در مراسم عروسی شرکت کردند، لامیا را رها کرد و با مادرش رفت. اقدامی که مهمانان را متحیر کرد.

این داستان به سرعت در رسانه‌های اجتماعی پخش شد و لامیا اللباوی پیام‌های حمایتی از افرادی دریافت کرد که به او می‌گفتند سر خود را بالا نگه دارد و متوجه شود که داماد به هر حال ارزش ازدواج را ندارد.

هدی المجری، بازیگر تئاتر تونسی، خطاب به لامیا نوشت: «با عشق و برادری، به شما می‌گویم، سرتان را بالا بگیرید و با تمام وجود با دنیا روبرو شوید». "تو مردی را از دست ندادی. شما یک شی را از دست دادید. آسایش و آزادی بی بدیل به دست آوردی. تسلیم نشو.»

یک کاربر فیسبوک نوشت: ««دنیا درس است و باید بین مرد نما و مرد واقعی فرق گذاشت. پروردگار به نیکی جبران می‌کند و ان‌شاءالله خیر برای تو در راه است.» ثنا شریف، یک کاربر فیس‌بوک نوشت: لامیا این درسی از درس‌های زندگی است و به امید خدا آینده زیباتر است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3q89a3