پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/11 08:15
کد خبر: 12245

رویت یک شی مرموز در آسمان لاس وگاس + فیلم

رویت یک شی عجیب در شب سال نو میلادی در آسمان شهر لاس و وگاس خبرساز شده است.

اگر در اینترنت کلمه یوفو را جست و جو کنید هزاران ویدئو و مطلب در مورد این اشیاء پرنده ناشناس پیدا خواهید کرد. برخی این اشیاء نانشاس را فناوری کشور‌های پیشرفته و برخی آن‌ها را متعلق به موجودات بیگانه‌ای می‌دانند که از سیاره ما بازدید می‌کنند. با این حال هنوز هیج کس ماهیت دقیق آن‌ها را نمی‌داند.

اخیراً نیز رویت یک شی |رنده ناشناس در آسمان شهر لاس و وگاس خبرساز شده است. مردم لاس‌وگاس شب گذشته در آستانه سال نو میلادی با رویت نور‌های قرمز و سفید در آسمان شب این شهر متحیر شدند.

برخی از مردم فکر می‌کردند که این شی، یک بشقاب پرنده بوده است. آن‌ها بلافاصله تصاویر مربوط به این پدیده عجیب را در شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر منتشر کردند.

یکی از این ویدئوها، که در پارکینگ یک باشگاه در لاس وگاس تهیه شده، مجموعه‌ای از نور‌های سفید و قرمز که در آسمان می‌درخشند، نشان می‌دهد.

برت فاینشتاین، یک کاربر توئیتر، ویدیویی از این رویداد را همراه با عنوان، "یک یوفو بر فراز شهر لاس و وگاس " در تویئتر منتشر کرد.

با این حال کارشناسان در مورد پدیدار شدن این پدیده بر فراز شهر لاس و وگاس نظر دیگری داشتند. بنا به گزارش هیل، دانشمندان می‌گویند نور‌های عجیب احتمالا فقط یک پدیده آب و هوایی بوده است. به گفته یک هواشناس از سرویس ملی هواشناسی (NWS) در لاس‌وگاس، احتمال زیادی وجود دارد که آنچه بازدیدکنندگان دیدند پدیده‌ای به نام «ستون‌های نور» باشد.

NWS در وب‌سایت خود اعلام کرد که ستون‌های نور در واقع یک پدیده معمولی هستند که ممکن است در سراسر جهان دیده شوند. در این گزارش همچنین توضیح داده شده که آن‌ها از بالا سرچشمه می‌گیرند، اما نه از بیگانگان، بلکه از کریستال‌های یخی کوچک معلق در جو.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xz9l4