چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/20 11:19
تبدیل واگن قطار به میدان مبارزه؛
کد خبر: 12581

ببینید| نزاع فیزیکی شدید مامور و مسافر بر سر بلیت!

درگیری فیزیکی شدید مامور جمع آوری بلیت با مسافر صحنه ای عجیب را در داخل قطار مسافربری رقم زد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است نزاع خشونت‌آمیز بین مامور جمع آوری بلیت و یک مسافر در یکی از قطار‌های مسافربری هند را به تصویر می‌کشد.

 این ویدئوی داغ که در توئیتر منتشر شده است نشان می‌دهد که جمع کننده بلیت پس از برداشتن کیف و کارت شناسایی خود، سعی می‌کند مسافر را از روی صندلی به پایین بکشد. مسافر به تلافی به او لگد زده و از خود دفاع می‌کند.

لحظاتی بعد همکار مامور قطار نیز به او ملحق شده و آن‌ها با کمک هم مسافر را روی زمین کشیده و بی رحمانه او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

در این ویدئو چند لگد به صورت مسافر کوبیده می‌شود. مسافران دیگر با فریادزدن به این رفتار کارکنان راه آهن واکنش نشان دادند.

 پس از انتشار ویدئویی از این نزاع خشونت آمیز در شبکه‌های اجتماعی، مقامات راه آهن محلی هند از تعلیق این دو کارمند خبر دادند.

 این اولین بار نیست که کارکنان در هند به مسافران حمله می‌کنند. پیش از این، ضرب و شتم یک مسافر م توسط کارکنان یکی از بهترین خطوط هوایی هند، خبرساز شده بود.

 کارکنان از سوار کردن این مرد به اتوبوسی که مسافران را به ترمینال می‌برد ممانعت کردند. سپس او را بیش از یک دقیقه روی آسفالت باند فرودگاه کشیدند. پس از آن حادثه، کارمندان خاطی توسط این شرکت هواپیمایی اخراج شدند.



کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gn894