چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/21 04:25
کد خبر: 8413

فوری/ علی سلیمانی درگذشت

لحظاتی پیش علی سلیمانی دار فانی را وداع گفت

علی سلیمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بعد از یک دوره بستری در بیمارستان بر اثر کرونا درگذشت. علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون مدتی بود که به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شده بود. علی سلیمانی امروز ۲۱ مرداد حدود پنج صبح دار فانی را وداع گفت. علی سلیمانی از بازیگران محبوبی بود که حداقل یک بار خنده بر لبان طرفدارانش آورده بود.

جواد هاشمی بازیگر در این باره گفت: علی سلیمانی متأسفانه ۱۲ و نیم بامداد امروز دچار مشکل شد، اکسیژن خون او پایین آمد و حدود پنج صبح ایست قلبی کرد و احیا جواب نداد. علی سلیمانی متولد 11 آبان 1350 در تهران مجری و طراح دکور و بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. علی سلیمانی فارغ التحصیل لیسانس نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد تهران است ، او از ورزشکاران حرفه ای نیز می باشد.

به گزارش خبرنگار مهر،علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون مدتی بود که به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شده بود و امروز ۲۱ مرداد حدود پنج صبح دار فانی را وداع گفت.

جواد هاشمی بازیگر در این باره به خبرنگار مهر گفت: علی سلیمانی متأسفانه ۱۲ و نیم بامداد امروز دچار مشکل شد، اکسیژن خون او پایین آمد و حدود پنج صبح ایست قلبی کرد و احیا جواب نداد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4meey2