پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/08 19:00
واکسن کرونا / ثبت نام واکسن کرونا / عوارض واکسن کرونا / واکسن کرونا سینوفارم / واکسن کرونا فایزر / واکسن برکت
کد خبر: 8610

امید مردم ایران برای واکسن کرونا با این حادثه نقش بر آب شد!

حادثه وحشتناکی که لحظاتی پیش برای واکسن کرونا در ایران افتاد!

واکسن کرونا به تازگی در ایران سرعت تزریق اش بالا رفته است.  طبق گفته ها 20 میلیون دز واکسن کرونا فایزر به ایران وارد می شود. واکسن کرونا برکت که ساخت ایران است هم در حال تزریق است ولی آمار تعداد تزریق واکسن کرونا سینوفارم که ساخت چین است در کشور ما بیشتر است . در ادامه فیلمی از حادثه تلخی که برای ماشین حمل واکسن کرونا افتاد را مشاهده می کنید:

سارقان به خودرو حامل واکسن های کرونا که به مراکز واکسیناسیون در تهران منتقل می شدند حمله کرده و چند صد واکسن کرونا به سرقت رفت.

 خبری مبنی بر سرقت دو محموله واکسن کرونا را منتشر کرد . خبر به سرقت رفتن دو محموله از سوی کیانوش جهانپور- سخنگوی سازمان غذاو دارو و مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت تایید شد.

فیلم تلخ سرقت ماشین حمل واکسن کرونا

سارقان بعد از خروج خودرو حامل واکسن از انبار وزارت بهداشت در منطقه یافت آباد به خودرو حمله کرده و ضمن ضرب و شتم راننده واکسن ها را سرقت کردند.

سردار رحیمی در خصوص جزئیات این سرقت گفت: فردی که مامور انتقال این واکسن ها از انبار وزارت بهداشت به مرکز واکسیناسیون بود یک زن بود. خودرویی که قرار بود واکسن ها با آن منتقل شود یک خودرو کرایه ای بود.(تاکسی ) و سارقان به خودرو حمله کرده و محموله واکسن را به سرقت بردند.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jzok2