پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/31 14:02
اختصاصی شمانیوز؛
کد خبر: 2295

اطلاعات و تصاویر جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ فاش شد

آخرین اطلاعات وتصاویر از جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ توسط دو وب‌سایت کره ای فاش شد.
به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از گیزمودو، دو وبسایت «مای‌اسمارت‌پرایس» و «ان‌آرآرای» به تازگی اطلاعات و تصاویری از جدیدترین ساعت هوشمند شرکت سامسونگ با نام Galaxy Watch 3 منتشر کرده اند.

بر اساس اطلاعات درز شده از این دو سایت کره ای، به نظر می‌رسد Galaxy Watch 3 در دو مدل متفاوت عرضه خواهد شد؛ مدل SM-R840 که نسخه 41 میلی‌متری با صفحه نمایش 1.2 اینچی است  دارای لبه تراشیده شده دوار و حاشیه دندانه دار است در حالی که  مدل SM-R850 با اندازه 45 میلی‌متری و نمایشگر 1.4 اینچی بزرگتر بوده و حاشیه صاف و مینیمالیستی آن  یادآور  Gear S2 سامسونگ است.

 

download (1)

 

به نظر می رسد طراحی جدید این محصول سامسونگ، حاشیه های باریک‌تری نسبت به ساعتهای گلکسی قبلی دارد. همچنین بدنه چرخشی آن به کاربران امکان می دهد به سرعت در میان منوها و برنامه ها حرکت کنند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، سایز Galaxy Watch 3 با بدنه تیتانیومی  و مجهز به صفحه شیشه‌ای گوریلا ساخت شرکت کورنینگ خواهد بود. گفته می شود این دستگاه، نخستین ساعت هوشمند تیتانیومی سامسونگ خواهد بود. پیش‌تر نیز اپل با سری اپل واچ 5 به خاطر استحکام بالا، وزن پایین و دوام مناسب از این ماده برای تولید ساعت خود استفاده کرده بود.

 

b29cc656-4fcb-4193-9d8b-b9e7f77d1ac5

 

از نظر امکانات هر دو نسخه دارای گواهینامه  IP68 و حافظه رم 1 گیگابایتی و 8 گیگابایت هستند. در بخش نرم افزار، ما انتظار سیستم عامل Tizen OS 5.5 را داریم. این ساعت هم‌چنین با سیستم تیزن 5.5 سامسونگ و با حالت‌های وای‌فای و فرگشت بلندمدت کار خواهد کرد.

در مورد ظرفیت باتریها گفته می شود که ساعت‌های کوچک‌تر باتری 247 آمپرساعتی و ساعت‌های 45 میلی‌متری باتری 340 آمپرساعتی دارند. با این حال، اطلاعات دیگری در رابطه با این دستگاه در دسترس نیست.

بر اساس این گزارش، میزان تشعشع SAR نسخه بزرگتر یعنی مدل SM-R850 بیشتر است و این می تواند به معنی سلولار بودن آن است.

 

download (2)

 

از دیگر اطلاعات درز شده در مورد ساعت جدید سامسونگ می توان به  قابلیت مسیریابی و مقاومت در برابر آب در عمق ۵۰ متری به مدت 10 دقیقه، اشاره کرد. علاوه بر ویژگی های ذکر شده، ساعت هوشمند جدید سامسونگ همچنین از ژیروسکوپ ، شتاب سنج ، فشارسنج  و همچنین پشتیبانی از سنسورهای ECG و فشار خون بهره برده است.

در مورد قیمت نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ نمی توان رقم مشخصی ارائه داد اما انتظار می رود استفاده از تیتانیوم قیمت آن را بالا ببرد.

به گزارش شمانیوز، پیش بینی می شود سامسونگ در اوایل ماه آگوست Galaxy Galaxy 3 را در کنار Galaxy Note 20 ، Galaxy Fold 2 به بازار عرضه کند این در حالی است که این شرکت کره‌ای هنوز به طور رسمی تاریخ ذکر شده عرضه محصول و صحت اخبار مبنی بر جزییات آن را تایید نکرده است.

 

منبع:شمانیوز

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zbna3