سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/10 07:00
کد خبر: 2567

مرغ های تریاکی خبرساز شدند

سازمان دامپزشکی کشور ضمن تکذیب شدید بازنشر خبر مرغ های تریاکی در فضای مجازی که موجب تشویش اذهان‌خاطر هموطنان عزیزمان می‌شود، خواستار پیگیری این دست اخبار از سوی منابع معتبر و موثق است.

 چندی است که موضوع استفاده از تریاک در مرغداری ها که بارها از سوی سازمان دامپزشکی کشور تکذیب شده است به دلایل غیر شفاف در شبکه های اجتماعی مجدداً به اشتراک گذاشته می‌شود.

 

درباره ادعاهایی که در خصوص مصرف  تریاک  در  مرغداری های کشور  در فضای مجازی مطرح شده است، اطلاعات قابل استنادی ارائه نشده اما تبلیغات سنگینی در این خصوص در شبکه های اجتماعی در حال انجام است.

 

روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور تریاکی بودن مرغ ها را تکذیب کرد

بنابر این گزارش به دلیل اینکه دوباره این موضوع در شبکه های اجتماعی مطرح شده ، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد با پیگیری های بعمل آمده از طریق روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور اطلاعیه ای را در این ارتباط منتشر کرده که شرح آن در ذیل مطب آمده است:

 

‘چندی است برخی کاربران در فضای مجازی از سر بی‌اطلاعی متوسل به پخش مطلبی قدیمی و سراسر کذب و بدون منبع موثق با عنوان  ‘مرغ با طعم تریاک’  کرده اند و ضمن جرح و تعدیل جهت‌دار یک گزارش و مصاحبه متعلق به تاریخ گذشته در یک روزنامه، با به اشتراک‌گذاشتن آن در افکار عمومی، مردم را دچار شک و تردید نسبت به موضوعی می‌کنند که از اساس صحّت ندارد.

 

لذا سازمان دامپزشکی کشور مجدداً ضمن تکذیب شدید بازنشر چنین اکاذیبی در فضای مجازی که موجب تشویش اذهان‌خاطر هموطنان عزیزمان می‌شود، خواستار پیگیری این دست اخبار از سوی منابع معتبر و موثق است.

 

منیع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vlmb3