پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/13 10:16
کد خبر: 2670

دوشکارشی حیوان آزار که به خاطر کل کل 17خرگوش را کشتند+فیلم

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: پس از انتشار فیلم کشتار خرگوش وحشی در فضای مجازی در ده روز گذشته، متخلفان که ساکن یکی از روستا‌های شمال استان بوشهر هستند، شناسایی شدند و هم اکنون پرونده شکایت آن‌ها در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

این فیلم نمایش یک جنایت کامل محیط‌زیستی است. فرد اسحله بر دوش یک کشتار کامل راه انداخته و ۱۷ خرگوش را برای خواباندن کل شکارچی غیرقانونی گراز است، قتل عام کرده است. 

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فرهاد قلی‌نژاد مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: پس از انتشار فیلم کشتار خرگوش وحشی در فضای مجازی در ده روز گذشته، اقدامات شناسایی متخلفان با همکاری همیاران محیط زیست انجام شد.

 

او ادامه داد: چند روز پس از انتشار فیلم، متخلفان که ساکن یکی از روستا‌های شمال استان بوشهر هستند، شناسایی شدند و هم اکنون پرونده شکایت آن‌ها در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

 

قلی‌نژاد گفت:هر گونه شکار و صید گونه‌های جانوری نیازمند گرفتن مجوز‌های قانونی از سازمان حفاظت محیط زیست است و در غیر این صورت جرم محسوب می‌شود و برای آن در قانون مجازات تعیین شده است.

 

او افزود: از عموم مردم، همیاران و دوستداران طبیعت تقاضا داریم در پیشگیری از تخلفات شکار و صید و دستگیری متخلفان محیط بانان و اداره کل حفاظت محیط زیست استان را یاری کنند.

 

خرگوش وحشی از گونه‌های ارزشمند حیات وحش است که نقش مفیدی را در چرخه طبیعت دارد.

 

 

 

منبع:فرارو


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yx9a3