پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/13 11:43
کد خبر: 2675

همه چیز در مورد کاربردی ترین مدارس در جهان(مدرسه ی شوهران)+عکس

در حال حاضر 42 مدرسه شوهران در سیرالئون مشغول به فعالیت هستند که مردها در آن یاد می گیرند چگونه شوهر بهتری برای همسران خود باشند

خشونت و تجاوز خانگی یکی از تابوها و در عین حال یکی از وقایع بسیار رایج در سیرالئون است. یکی از مردان جوان اهل این کشور برای تغییر این وضعیت دست به ابتکاری تازه زده است: تأسیس "مدرسه شوهران".

 

به گزارش فرارو، مردان در این مدارس یاد می‌گیرند چگونه شوهران خوبی برای همسران‌‌شان باشند. مواد درسی این بار کمی متفاوت است. مردان در این کلاس ها یاد می گیرند چگونه شوهر بهتری برای همسران شان باشند.

 

بحث درباره تجاوز و خشونت خانگی در سیرالئون جزو موضوعات ممنوعه به شمار می رود. دوره آموزشی چگونه شوهر خوبی باشیم یک سال و نیم طول می کشد. کلاس ها سه بار در ماه برگزار می شوند. آموزش ها نیز ظاهرا تا به اینجا موفق بوده اند.

 

جوز پیدیا موسس مدرسه شوهران امیدوار است که بتواند زنجیره خشونت خانگی و تجاوز جنسی که کشورهای آفریقای را به مخاطره انداخته بشکند.

در زمان جنگ داخلی سیرالئون(1991 تا 2002) حدود 200 هزار زن قربانی خشونت های جنسی شدند.

 

رئیس جمهور سیرالئون مقابله با تجاوز را به عنوان یک اضطرار ملی اعلام کرد.

 

به اعتقاد موسس مدرسه شوهران رفتار خشن مردان سیرالئونی نتیجه تاریخ خشونت بار این کشور بوده است. در حال حاضر 42 مدرسه شوهران در سیرالئون مشغول به فعالیت هستند.

 

 

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

منبع:فرارو


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/486nm2