پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/13 17:18
گاف عجیب سامسونگ؛
کد خبر: 2681

​انتشار تصادفی تصویر گوشی Galaxy Note 20 Ultra

سامسونگ در اقدامی اشتباهی به طور تصادفی تصاویری از گوشی Galaxy Note 20 Ultra به رنگ برنز منتشر کرد.
به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از مشیبل، در حالی که با نزدیک شدن به زمان رونمایی از جدیدترین پرچمدار سامسونگ ، شایعاتی مبنی بر وجود تنها دو نسخه از سری نوت 20 ( نسخه استاندارد و دیگری گلکسی نوت 20 پلاس) وجود  دارد اما به تازگی با انتشار تصاویری در وبسایت رسمی شرکت سامسونگ فرضیه وجود نسخه سوم  برای سری نوت 20 قوت گرفته است.

وب سایت رسمی سامسونگ به زبان روسی، اخیرا به صورت تصادفی تصاویر جدیدترین پرچمدار خود را منتشر، اما لحظاتی بعد آن را حذف کرد.

اگرچه هیچگونه توضیحی در مورد نام گوشی در تصویر منتشر شده ارائه نشده بود اما با توجه به برخی مشخصات از جمله دوربین لنز folded zoom که بسیار شبیه به گلکسی اس 20 اولترا است، می توان حدس زد که به احتمال بسیار قوی این تصویر Galaxy Note 20 Ultra است.

 

 

 

37a2c4f1-fa83-4eb6-a749-d184ed16379a

 

 

در این تصویر، دوربین اصلی گوشی، سه‌گانه است و لنزی که در پایین قرار دارد، ظاهر و طراحی متفاوتی نسبت به لنزهای پایینی دارد. رنگبندی بدنه جذاب برنزی Galaxy Note 20 Ultra   نشان دهنده این است که به احتمال زیاد سری نوت 20 در طرح های برنزی، طلایی و آهنی به بازار عرضه خواهد شد.

وب‌سایت "ورج" نیز تایید کرده تصاویر موجود در وب‌سایت روسی سامسونگ که به عنوان پس‌زمینه قسمتی با عنوان Discover the next generation Note به معنی" نسل بعدی نوت را کشف کن" استفاده شده مربوط به گوشی معرفی نشده سری سامسونگ گلکسی نوت است. اگرچه پس از کلیک روی لینک مذکور کاربر به صفحه معرفی گلکسی نوت 10 ارجاع داده می‌شود اما با توجه به تناقض بین رنگ‌ها، ممکن است طراح این صفحه، تصاویر گلکسی نوت 20 اولترا را به صورت اشتباهی آپلود کرده باشد.

 

 

تولید گلکسی نوت 20 اولترا قطعی شد

گفتنی است با توجه به شایعات منشتر شده در فضای مجازی پیش بینی می شد که سری نوت 20 فقط دو نسخه خواهد داشت. اما بر اساس گزارش سایت رسمی سازمان استاندارد بلوتوث SIG ، سری گلکسی نوت 20 در سه مدل عرضه خواهد شد.

درواقع، مدل سوم سری گلکسی نوت 20، "گلکسی نوت 20 اولترا" نام دارد و مدل پریمیوم این سری محسوب می‌شود. گفتنی است در این وب‌سایت، تنها محصولاتی فهرست می‌شود که از سازمان استاندارد بلوتوث تاییدیه دریافت کرده باشند و نام “Galaxy Note20 Ultra”  در فهرست بلوتوث SIG ذکر شده است.این گزارش در حالی منتشر شده که "راس یانگ" پیش‌تر اعلام کرده بود که قرار نیست یک نسخه "اولترا" از سری نوت 20 وجود داشته باشد، اما به نظر می رسد که برخی از رویدادها می توانند یک تغییر ناگهانی ایجاد کنند.

در فهرست منتشرشده، علاوه‌بر نام مدل‌ها، همچنین برخی مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها نیز به‌چشم می‌خورد. شماره ‌مدل گلکسی نوت 20 اولترا SM-N986U است و ارتباطات بلوتوث ۵ خواهد داشت. آنچه مشخص است، برخورداری گلکسی نوت 20 اولترا از مشخصات سخت‌افزاری توانمندتر از دو مدل دیگر این سری خواهد بود و درنتیجه می توان انتظار داشت که "نوت 20 اولترا" گران‌ترین مدل سری نوت 20 باشد.

 

 

 

منبع:شمانیوز

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gqv54