چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/19 13:18
کد خبر: 2846

فیلمی رعب آور از رقص شیطان پرستان در جنگل های شمال+فیلم

گروهی دختر و پسر با علائم شیطان پرستی در جنگل های شمال کشور یک کمپ تفریحی به راه انداختند و به رقص و پایکوبی پرداختند.

شیطان پرستان (Satanism) یک مذهب ملحد و منکر خداست. آنها هیچ اعتقادی به خدا، کتاب مقدس، شیطان، فرشتگان، روح، جن و بهشت و جنهم ندارند. آنها می‌گویند: ما هیچ جوابی برای دیگران بخاطر  نتایج اعمالمان نمی‌دهیم و هیچ چیز جز خودت مقدس نیست و هیچ چیز جز خودت قابل پرستش نیست.اصولاً شیطان پرستان  را با لباس مشکی، مدالین‌ها، رفتارشان و علاقه به موسیقی متال (یا چیزی شبیه به آن) می‌توان شناخت! این علاقه از آشوب و درگیری‌های ذهنی آنها سرچشمه می‌گیرد که آنها را منزوی نیز می‌کند. البته بسیاری از گروه‌ها ی شیطان پرستان  موسیقی متال نیز مستقیماً به ترویج خشونت، اعتیاد و شیطان پرستی اقدام می‌کنند. شیطان پرستها به امور جنسی و فساد اخلاقی روی می‌آورند چون در کتاب آنها نوشته شده است (زندگی یعنی شهوت. از زندگی لذت ببر، شیطان خدای توست، ما حیوانات هم جنس خوار هستیم، من نجات دهندة خودم هستم، مفهوم زندگی در لذت می باشدشیطان پرستان   رابطه جنسی را تأیید می‌کند و از ارکان مذهب شیطان است)علامت کتاب شیطان پرست‌ها و نشانه‌های شیطان پرست‌ها و علامت هم جنس بازان بُز (دجال یا ضد مسیح) است که نشانة پست‌ترین شهوات جنسی است.هوادران شیطان اعتقاد دارند: اخلاقیات بی اهمیت هستند،‌ در حالیکه دویست نوع بیماری مقاربتی در میان مردم آمریکا به خاطر ارتباط جنسی ناشی از تأثیر موسیقی شیطانی رواج دارد.


اخبارجنجالی:

دلیل خیانت زنان متاهل به همسرشان چیست؟

 

عکس مهدی هاشمی وهمسردومش+بیوگرافی


 

 

 

 

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن مشاهده می شود چند جوان با طرح ها و نقاشی های  شیطان پرستی  در جنگل های شمال کشور یک کمپ ایجاد کردند.

 

زمان این فیلم مشخص نیست ولی موضوع مهم این است که این جوانان روی درخت ها نیز طرح های شیطانی خود را نصب کرده و با رنگ های مختلفی که در کمپ خود ایجاد کردند نشان از فعالیت یک کمپ از  شیطان پرستی  است.

 

 

شیطان پرستان ایرانی در دام شیشه

حرکات این جوانان در فیلم نشان از آن دارد که آنها اقدام به مصرف مواد مخدر شیشه و دیگر موادهای مخدر شیمیایی کرده و در حالت عادی نمی باشند.

 

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیس برای دستگیری افراد حاضر در این کمپ  شیطان پرستی  ادامه دارد.

 

پیگیری های خبرنگار رکنا در خصوص این فیلم ادامه دارد و اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام خواهد شد.

 

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yxeb3