پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/23 12:36
کد خبر: 2964

راز تکان دهنده جسد دختر جوان در گونی در بروجرد و اعتراف تلخ پسر علیه پدر + عکس

جسد دختر 6 ساله در گونی در بروجرد پس از پیدا شدن راز وحشتناکش فاش شد.

جسد دختر 6 ساله  در  گونی  در یکی از محله های  بروجرد  کشف شد و جسد این  دختر 6 ساله  رازی داشت که پسر 18 ساله آن را برملا کرد.

 

معاون اجتماعی فرماند انتظامی لرستان گفت: عامل مرگ  دختر بچه 6 ساله  بروجردی در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شد. فوت این دختر 6 ساله بر اثر تصادف بوده است.

 

 


خبرداغ و جنجالی:24 تیر سالروز تولد حضرت آیت الله خامنه ای/روایتی از تاریخ تولد ایشان+سند


 

رضا شیراوژن امروز  پیرامون خبر و فوت شدن یک  دختر بچه 6ساله  بروجردی که در چند روز اخیر در فضای مجازی منتشر شده بود، به تشریح ماجرا پرداخت و اظهار داشت: بر حسب اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر اینکه جسد یک  دختر بچه 6 ساله  در یکی از محله‌ای بروجرد پیدا شده است، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس بروجرد قرار گرفت.

 

وی افزود: در تحثیقات اولیه پلیس مشخص شد فوت این  دختر بچه 6 ساله  بر اثر تصادف بوده است.

 

جسد دختر بچه 6 ساله بروجردی در گونی کشف شد

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان گفت: با هماهنگی مقام قضایی، پلیس در سریعترین زمان ممکن با اشراف اطلاعاتی نسبت به شناسایی عاملان تصادف و توقیف خودروی آنان اقدام کرد.

 

وی افزود: راننده خودرویی که با  دختر بچه 6 ساله  تصادف کرده بود به همراه پسر 18 ساله‌اش دستگیر شدند و پسر مصاحب خودرو اعتراف کرد که پدرش با خودرو متوفی را زیر گرفته و فوت این دختر بر اثر تصادف بوده است.

 

شیراوژن گفت: تحقیقات و بررسی‌های پلیس نیز مشخص می‌کند که دختر بچه پس از خروج از منزل توسط یک خودرو زیر گرفته شده و فوت می‌کند اما متاسفانه راننده خودرو در اقدامی عجیب  جسد  او را داخل یک  گونی  گذاشته و در مقابل منزل دختر بچه رها می‌کند که این موضوع باعث بروز گمانه‌زنی‌ها شده بود.

 

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان گفت: متاسفانه در پی بروز این حادثه شایعاتی در  فضای مجازی  منتشر شده و باعث تشویش اذهان عمومی شده است که پلیس ضمن هشدار به هر گونه جوسازی، به منتشر کنندگان این اخبار برخورد می‌کند.

 

شایان ذکر است در پی فوت این  دختر بچه 6 ساله بروجردی  و  پیدا شدن جسد  وی شایعاتی در  فضای مجازی  در مورد وقوع یک قتل فجیع منتشر شده بود که با بررسی پلیس و مشخص شدن واقعیت ماجرا مشخص شدن هیچ کدام از این شایعات صحت ندارد

 

منبع : رکنا 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4p8ba2