چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/26 06:28
کد خبر: 3986

درب اتوماتیک چیست؟ انواع درب + بهترین قیمت

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که در زمان ورود و یا خروج به منزل، وقت و حوصله کافی برای پیاده شدن از خودرو و بازکردن درب پارکینگ را نداشته باشید؟

 یا میزان مصرف زیاد انرژی در محل کارتان به دلیل عبور مشتریان از درب ورودی، زیاد باشد؟ یا می‌خواهید زیبایی و جذابیت منزل و محل کارتان را افزایش دهید؟ کدام مورد شما را به سوی استفاده از درب اتوماتیک سوق داده؟

 

امروزه با استفاده از درب اتوماتیک و کرکره برقی، به راحتی می‌توانید زیبایی ساختمان خود را افزایش دهید و همچنین در فصل گرم و سرد سال، انرژی گرمایشی و سرمایشی بسیار کمتری مصرف کرده و در میزان هزینه‌های نیز صرفه جویی کنید.

 

درب‌های اتوماتیک چند سالی است که در کشور ما رواج پیدا کرده‌اند. اگرچه در سالهای اولیه استفاده از آنها در موارد محدود و برای زیبایی محل صورت می‌گرفت، اما امروزه به راحتی می‌توانید از آنها در موقعیت‌های گوناگون، مانند؛ درب پارکینگ، درب حیاط، درب ورودی بانک‌ها، درب ورودی مراکز خرید و... استفاده کنید.

 

با توجه به اینکه خرید و انتخاب یک درب اتوماتیک خوب و ایده آل مستلزم آشنایی با ویژگی‌های هر کدام از درب‎های اتوماتیک موجود در بازار است، در ادامه این مقاله قصد داریم ضمن معرفی انواع درب اتوماتیک، روش خرید مقرون به صرفه آن را نیز به شما آموزش دهیم.

 

درب اتوماتیک و انواع آن

درب اتوماتیک به نوعی درب برقی گفته می‌شود که باز و بسته کردن آن از راه دور و به کمک چشمی‌های حساس به نور و حرکت و به وسیله ریموت کنترل‌های الکترونیکی صورت می‌گیرد.

 

استفاده از این درب‌ها در مقایسه با درب‌های قدیمی ضمن بالابردن سرعت و راحتی کار شما، امنیت ساختمان را نیز تا حد زیادی افزایش می­دهد.ناگفته نماند که شما با استفاده از این درب‌ها می‌توانید در میزان مصرف انرژی ساختمان خود نیز صرفه جویی کنید.

 

با توجه به مزیت‌های گفته شده؛ استفاده از درب‌های اتوماتیک روز به روز در حال افزایش بوده و به همین دلیل تولید کنندگان این درب‌ها همواره در حال تلاش برای طراحی و عرضه نمونه‌های جدیدتر و به روزتر درب‌های اتوماتیک می‌باشند تا به این طریق، موجبات جلب رضایت مشتریان خود را فراهم آورند.

در حال حاضر تنوع درب‌های اتواتیک در بازار بالاست ولی برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشید، لازم است با انواع این درب‌ها آشنا شوید.

 

انواع درب اتوماتیک

  • درب لولایی:

درب اتوماتیک لولایی خود به 2 دسته یک لنگه و دولنگه تقسیم می­شود که بخش قابل توجهی از درب‌های لولایی بازار از نوع دو لنگه هستند و باید بدانید که درب‌های دولنگه کاربردی‌تر هستند. برای باز و بسته کردن این نوع درب‌ها نیاز به ابزاری به نام جک درب اتوماتیک وجود دارد.

 

  • درب تاشو:

این نوع درب‌ها که با عنوان‌های درب اتوبوسی، درب فولدینگ و درب آکاردئونی نیز شهرت دارند، نوع دیگری از از درب های اتوماتیک هستند که میزان بازشوندگی آنها از مهمترین و برجسته‌ترین ویژگی آنها به شمار می‌رود. درب اتوماتیک تاشو برای آن دسته از افرادی که محدودیت فضا دارند، بهترین گزینه می‌باشد.

 

  • درب کشویی:

نحوه باز و بسته شدن این نوع درب‌ها به صورت افقی باست و در هر دو طرف آن یک فضای عبور و مرور برای افراد وجود دارد. درب کشویی همانطور که از عنوانش مشخص است در زمان باز و بسته شدن بر روی یک ریل حرکت می‌کند.

معمولاً از این نوع درب‌ها در ورودی حمام، در کمد لباس، ورودی فروشگاه‌ها و مواردی مشابه استفاده می‌شود.

 

  • درب کرکره‌ای:

این نوع درب‌ها به صورت عمودی حرکت می‌کنند و به دلیل مقاومت بسیار زیادی که در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند به راحتی می‌توانید از آنها در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید.

 

  • درب گردان:

این نوع درب که به آن درب اتوماتیک شیشه‌ای چرخشی نیز گفته می‌شود، بیشتر در مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که به دلیل محدودیت عرض محل نصب دیوار امکان استفاده و نصب درب‌ اتوماتیک وجود ندارد.

 

درب‌های شیشه‌ای گردان (شیشه بری) امکان عبور و مرور همزمان افراد را فراهم می‌کنند، به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده در مکان‌هایی هستند که افراد زیادی از آنجا رفت و آمد می‌کنند.

 

انتخاب بهترین درب اتوماتیک با بهترین قیمت

بعد از آشنایی با انواع درب‌های اتوماتیک، نوبت به انتخاب و خرید درب اتوماتیک می‌رسد، اما حالا آیا دقیقاً می‌دانید که چه نوع دربی مناسب شرایط و فضای مورد نظر شماست؟

نگران نباشید! ما در انتخاب بهترین نوع و بهترین قیمت درب اتوماتیک، به شما کمک می‌کنیم.

 

re

 

کافیست به وب سایت پین ورک به آدرس pinwork.ir مراجعه کنید و یا اپلیکیشن خدماتی پین ورک را به صورت رایگان نصب کنید..

 

pinwork  حتی امکان استعلام قیمت رایگان را حتی بدون خرید از این شرکت و قبل از ثبت نهایی سفارش سفارش فراهم کرده است.

 

اگر برای خرید و انتخاب درب اتوماتیک مرددید و یا هنوز اطلاعات کافی درباره درب های اتواتیک و قیمت درب اتوماتیک ندارید، کافیست با شماره 87700770 – 021 تماس بگیرید تا کارشناسان پین ورک به صورت کاملاً رایگان اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3nxvr4