دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/09 11:00
کد خبر: 8616

روش جدید دفن جنازه کرونایی+ تصاویر تلخ

تصاویری از روش جدید دفن جنازه کرونایی در شمال کشور منتشر شد!

کرونا در کمین شماست در خانه بمانید. با دیدن این فیلم از جنازه های قربانی کرونا حواستان به این ویروس مرگبار کرونا باشد. فیلمی از صف طولانی خانواده هایی که کرونا ان ها را داغدار کرده است در فضای مجازی منتشر شده است.

روش جدید دفن جنازه کرونایی

گیلان که تا چندی قبل تنها 250 بستری کرونایی در سراسر استان داشت، پس از بی تدبیری مسئولان در اعلام تعطیلی 6 روزه پایتخت و در پی آن، هجوم گسترده مسافران و مسدود نشدن راه‌ها، اینک شاهد 488 بیمار جدید کرونایی فقط و فقط در 24 ساعت گذشته است و تعداد بیماران مبتلا به کووید19 در مراکز درمانی گیلان به هزار و 863 بیمار رسیده است.

جنازه کرونایی

کرونا

 

فیلمی باورنکردنی از صف تحویل جنازه های کرونایی در مشهد

کاربری با بازنشر این ویدئو نوشت: «این ردیف ماشین‌ها، منتظر نوبت بنزین و واکسن کرونا نیستند. برای تحویل تن بی‌جان عزیزانشون به صف شده‌اند.»

کاربر دیگری نوشت: «عزیزانی رو که این روزها به خاطر کرونا از دست میدیم به دلیل کم کاری در واردات واکسن توسط برخی مسئولان بوده و به نظر باید قوه قضاییه اونا رو محاکمه کنه تا مرهمی باشه بر داغ مردم.»

کاربری هم نوشت: «کاش مردم هم  این ویدئوها رو ببینن و با رعایت پروتکل ها هم باعث کاهش  تعداد بیمار ها جهت مراجعه به بیمارستان ها بشن و هم به فکر جون خودشون  و اطرافیانشون باشن.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pkqr2