چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/06 08:00
فال / فال روزانه / فال حافظ / فال ابجد
کد خبر: 8972

فال حافظ روزانه خود را مشاهده کنید

معتبر ترین فال حافظ را از سایت ما دنبال کنید .

فـال حـافـظ متولدین فروردین

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد خوش قلبی و پاک‌دلی خود را حفظ کن تا خداوند کمکت کند، بدان که رقیب تو همیشه موفق نخواهدبود. به مراد دلت خواهی رسید ،امید خودرا از دست مده که به مقصود خود خواهی رسید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد فکر می کنی کسی حرفت را نمی‌شنود، از مشکلت خبر ندارد و تو را از گرداب غم رهایی نمی دهد. اما  باز هم رحمت الهی شامل حالت خواهدشد و با تأمل در امور ، آینده‌نگری و مشورت با افراد با تجربه ، مشکلات و سختی‌ها را پشت‌سر خواهی گذاشت.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

 فال حافظ امروز شما نشان می دهد خوشحال باش که به مراد دل می‌رسی و کار و صنعت تو بالا می‌گیرد و زبانزد همه‌ی مردم می‌شوی. تو ره صد ساله را می خواهی یک شبه طی بکنی. مواظب آدم های شیطان‌صفت باش که می‌خواهند خرابت کنند. نعمت بسیاری به سویت روانه است. دنیا فانی و زودگذر است سعی کن از تک تک لحظات عمرت نهایت استفاده را ببری.

فـال حـافـظ متولدین تیر

فال حافظ امروز شما می گوید خوشحال باش. روزی فرخنده که منتظرش بودی رسیده است و این به خاطر صبر و امیدواری خود توست. دلت آرام می گیرد. ستم‌هایی که به تو کرده‌اند فراموش کن که تو به مرادت رسیده‌ای.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

تفسیر فال حافظ شما می گوید با خواست و یاری خدا زندگی خوبی در اختیار داری و موفقیتهایت روز افزون است. به شکرانه این نعمات الهی از یاد دوستان و آشنایان غافل مشو و تا آنجا که می توانی در خدمت به خلق خدا کوشا باش تا خداوند به پاداش این خوی نیک، نعمتت را افزون نماید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

فال حافظ امروز شما نشان می دهد خوشحال باش و غصه و غم را کنار بگذار. تا دوری نکشی به وصال نمی رسی و تا رنج نبینی به خوشی هم نمی رسی. به خدا توکل داشته باش. امیدوار باش که از صبر تو گل حاجت روئیده است. شکایت نکن که در عین ظلمت نور بر تو می تابد.

فـال حـافـظ متولدین مهر

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که قدر موقعیت‌ خوب خود را در زندگی بدات ونسبت به دیگران مهربان و متواضع باش. برای گذر از سختی ها و رسیدن به اهداف با گام های استوار قدم برداشته و از کنایه و طعنه‌های حسودان هراسی نداشته باش.

فـال حـافـظ متولدین آبان

فال حافظ امروز شما نشان می دهد انتظار زیاد کشیده‌اید و در مورد آینده نگران هستید. آینده خوبی پیش‌رو دارید و با تلاش و کوشش به جایی خواهید رسید که دیگران حیرت‌زده خواهند شد. به شرط آن که ترس را کنار گذاشته و سختی‌های مسیر را تحمل کنید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

تفسیر فال حافظ شما می گوید حسودی مکن و از حسودان دوری کن ،از زندگی با امید بهره مند شو وبه زیبایی های زود گذر فکر مکن ،هرچه برایت پیش می آید بپذیر و تحمل کن چون خوشبختی درانتظارت می باشد.

فال حافظ متولدین دی

فال حافظ امروز شما می گوید اگر چیزی را می خواهی باید برای آن تلاش کنی. در عشق ثابت قدم باش و دوست را کسی مپندار که تو را تحسین می‌کند. به نصیحت بزرگان توجه داشته باش تا به سعادت برسی. در کارهایت زیاد دست به دست مکن.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که زندگی را سخت نگیرید که ارزش این همه رنج را ندارد. برای دو روزه دنیای فانی حق دیگران را پایمال نکنید. از ظاهربینی پرهیز کنید و فریب ظواهر دنیا را نخورید. از رویاهای محال دست بردارید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

فال حافظ امروز شما می گوید خداوند نعمات بسیاری در اختیارت قرار داده که باید شکرگزار او باشی. بدان که همیشه حوادث بد و ناگوار و خطراتی در کمین انسان است که جز خدا کسی قادر به حفاظت انسان در مقابل آنها نیست. پس از مشکلات نترس و از راه خدا بازنگرد. روابط خود را با دیگران مستحکم کن و با عشق و محبت زندگی کن.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45kpm4