پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/23 20:30
رپرتاژ آگهی//
کد خبر: 11689

4 نکته قبل از خرید حلقه ازدواج

به نقل از فروشگاه سکه و طلا نیری میخواهیم نکاتی را برای خرید حلقه ازدواج به افرادی که در حال ازدواج وعروسی هستند ارائه دهیم که مطمئنا مفید خواهد بود.

به نقل از فروشگاه سکه و طلا نیری میخواهیم نکاتی را برای خرید حلقه ازدواج به افرادی که در حال ازدواج وعروسی هستند ارائه دهیم که مطمئنا مفید خواهد بود.

حلقه های عروسی یکی از مکمل‌های دیگر در هنگام برگزاری مراسمات ازدواج هستند و می‌خواهیم این انتخاب را برای شما کمی آسان‌تر کنیم.

قبل از خرید حلقه های عروسی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیریم تا اطمینان حاصل کنیم که خرید موثری انجام می دهیم.

 

1. کیفیت اولیه طلا (طلا 18 عیار یا نقره 925)

هنگام خرید حلقه ازدواج باید کیفیت موادی را که قرار است بخریم را در نظر بگیریم. اگر در مورد طلا صحبت کنیم، کیفیت مطلوب برای حلقه‌های عروسی 18 عیار خواهد بود که هرگز رنگ زرد روشن خود را که مشخصه این فلز نجیب است از دست نمی دهد. هر کیفیتی که زیر 18 باشد، یعنی 14 و 9 عیار، در نهایت به مرور زمان رنگ می گیرد و در طول سال ها انگشتر قرمز خریداری کرده اید.

اگر در مورد نقره صحبت کنیم، مواد باید با کیفیت 925 باشد، تقریباً نقره خالص است. تمام نقره ها با گذشت زمان تمایل به تغییر رنگ دارند، اما نگران نباشید، همیشه می توان آن را تمیز کرد.

برای تمیز کردن نقره کافی است با کمی جوش شیرین و یک مسواک آن را تمیز و نو کنید.

طبق قانون، تمام اقلام طلای 18 عیار باید مهر حک شده کوچکی داشته باشند که روی آن 750 نوشته شده باشد. در نقره هم باید 925 بگذارد. قبل از خرید هر کالایی، از داشتن کد حک شده مربوطه اطمینان حاصل کنید!

3

2. آیا انتخاب طلای سفید برای حلقه عروسی مناسب است؟

قبل از خرید حلقه عروسی طلای سفید باید در نظر داشته باشیم که طلای سفید به عنوان چنین چیزی وجود ندارد، این طلا ساز است که طلای زرد را می گیرد و آن را به سفید تبدیل می کند.

طلا وقتی استخراج می شود زرد رنگ و 24 عیار است، برای تبدیل آن به طلای سفید 18 عیار طلای زرد 24 عیار را ذوب کرده و با مس و پالادیوم مخلوط می کنند تا رنگ سفید به آن بدهد. با این حال، کاملاً سفید روشن نیست، بنابراین طلا ساز به آن روکشی رادیوم می دهد تا برای عموم زیبا به نظر برسد. طلای سفید وقتی یک سال می گذرد، آبکاری رودیوم را از دست می دهد و در سایه‌ای بین سفید و زرد باقی می ماند.

منظور ما این نیست که شما یک حلقه عروسی طلای سفید خریداری نکنید، فقط به شما اطلاع میدهیم که حلقه ازدواج طلا سفید به مرور زمان سایش خواهد داشت. بسته به نحوه استفاده شما، سالانه یک بار آبکاری با رودیوم برای طلا سفید واجب است تا مانند روز اول درخشان شود.

 

3. نحوه انتخاب اندازه مناسب هنگام خرید آنلاین طلا

وقتی می‌خواهیم یک حلقه عروسی به صورت آنلاین بخریم، باید اندازه انگشت حلقه‌مان را کاملاً مشخص کنیم. روش های خانگی مختلفی وجود دارد که معمولا خیلی موثر نیستند، اما نگران نباشید، شما میتوانید با توجه به راهنماهای موجود در فروشگاه طلا نیری نسبت به خرید حلقه طلا اقدام نمایید.

 

4. آیا انتخاب حلقه های حکاکی شده راحت است؟

حلقه های حک شده می توانند در هنگام خرید سرویس عروسی ما چشمگیرتر و زیباتر باشند. مشکل این است که با گذشت زمان کنده کاری به دلیل اصطکاک حلقه ازدواج فرسایش می یابد و از بین می رود.  بنابراین حلقه عروسی حلقه ای نیست که در مناسبت‌های خاص از آن استفاده کنیم، برعکس حلقه‌ای است که همیشه آن را می‌پوشیم، بنابراین کاربرد بیشتری نسبت به بقیه دارد و در نهایت آسیب بیشتری می‌بیند.

ما هرگز نمی‌خواهیم شما را در انتخاب طلا های مربوط به عروسی شرطی کنیم، اما می‌خواهیم اطلاعاتی را که برای خرید حلقه‌های عروسی بی‌نقص و عالی نیاز دارید به شما ارائه دهیم.

در آخر میتوانید به صورت حضوری ( به آدرس تهران- میدان هفت حوض- پاساژ ساعت - طبقه منفی 1 پلاک 1)  و همچنین غیر حضوری و تنها با مراجعه به سایت sekehnayeri.com نسبت به خرید طلا اقدام نمایید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qmwa2