پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/03 01:49
رپورتاژ آگهی/
کد خبر: 13877

بررسی کامل بازی بمب اسکواد BombSquad

اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و جذاب و بسیار زیبا هستید که بتوانید با آن ، ساعت ها سرگرم باشید و میخکوب صفحه ی نمایش شوید ، بازی بمب اسکواد یا جوخه ی بمب را به شما معرفی می کنیم.

اگر به دنبال  یک بازی سرگرم کننده و جذاب و بسیار زیبا  هستید که بتوانید با آن ، ساعت ها سرگرم باشید و میخکوب صفحه ی نمایش شوید ، بازی بمب اسکواد یا جوخه ی بمب را به شما معرفی می کنیم. 

 

ارائه ی توضیحات کلی بازی اسکواد

اتمسفر بازی اکشن است و سازنده اش استودیوی بازیسازی Eric Froemling می باشد که افتخار ساخت آن را دارد . طراحی بازی برای گیمرها به شکلی است که بتوانند بازی را یک نفره یا چند نفره ، ماکزیمم به تعداد هشت بازیکن ،انجام دهند . همچنین بازی با پشتیبانی آن به صورت Network-play پیش می رود که میتوانید این را از بهترین سایت بازی دانلود کنید . درست است که در ابتدا این بازی برای گوشی های آیفون  طراحی شده بود اما استقبال بی نظیر کاربران از آن ، شرکت را بر آن داشت تا در سال ۲۰۱۵ بازی را برای سیستم عامل های اندروید نیز طراحی و منتشر کند . بنابراین  بازی برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید نیز طراحی شد  . بازی بمب اسکواد در  فروشگاه پلی استور به صورت رایگان ، قابل دانلود بوده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

 

بهترین سایت بازی (1)

 

آشنایی با محتوای بازی انفجار بمب اسکواد

  تعداد بسیار زیادی گیم های کوچک مهیج و سرگرم کننده و جذاب کلیت محتوای بازی بمب اسکواد را تشکیل داده اند . این مینی گیم ها از مراحل متنوعی مانند  تسخیر پرچم ، هاکی ،‌ بالا رفتن از ساختمان ، فوتبال آمریکایی و ..... تشکیل شده اند که بر جذابیت کلی بازی بی اثر نیست  . هدف نهایی بازی بمب اسکواد Bombsquad ، منفجر کردن بمب های موجود در بازی است . این بمب ها به سمت حریفان موجود در بازی پرتاب می شوند و شما بااستفاده از بمب هایی که در اختیار دارید این حریفان خود را در  بازی از بین می برید .

بازی به قدری سرگرم کننده است که  بازیکنان می‌توانند تا ساعت ها وقت خود را صرف آن کنند و از انجام بازی غرق لذت شوند . موضوع بازی با  پرتاب بمب و زد و خورد های بمبی پیش می رود . پرتاب بمب ها صحنه های زیبایی از انفجار خلق میکنند و بازیکنان ساعت های متمادی محو انجام آن می شوند به شکلی که میتوان گفت این بازی جزء دسته ی بازی های اعتیاد آور است  . بلند کردن حریفان بازی  و  پرتابشان به طرف زمین ، از جلوه های هیجان انگیز و جذاب بازی است .

همچنین گیمر ها می توانند حریفان خود را با تکه های یخ  منجمد کنند و یا با مشت زدن آن ها را مغلوب کرده و در نهایت خودشان پیروز میدان مسابقه باشند و امتیازات بازی را به خود اختصاص دهند. این شخصیت ها و کاراکترهای متعدد بازی هستند که در مینی گیم های بازی حاضر می شوند و کلیت داستان بازی را می سازند . کاراکترهایی مثل نینجا ها ، بیگانگان فضایی ، دزدان دریایی، سرآشپز دیوانه و ..... هر کدام نقشی مهم و منحصر به فرد و متفاوت بر عهده دارند تا فضای بازی را به پیش ببرند  .نکته ی جذاب و جالب بازی جایی است که شما می توانید سطح شخصیت های بازی و تجهیزات موجود در آن را به سطح بالاتری ارتقاء دهید .

 

بهترین سایت بازی (2)

جایگاه بازی بمب انفجار اسکواد در بین بازیکنان 

 

این بازی برای عموم به صورت رایگان  در فروشگاه گوگل پلی استور منتشر شده است  و در همان روز های آغازین نشر ، توسط بازیکنان بیشتر از ده میلیون بار دانلود شده است .با توجه به همین رکورد خیره کننده،  می توان به خوبی میزان محبوبیت فراگیر بازی را درک کرد . لازم به یادآوری است که تا امروز این بازی بیشتر از پنجاه میلیون بار در سراسر دنیا توسط کاربران دانلود شده است .

 در همان سال های آغازین نشر ، بازی از دیدگاه سایت وان کلیک مک ، برنده ی جایزه ی بهترین بازی چند نفره شد .  بازی بمب اسکواد در آیتونز نیز رتبه ی خیره کننده و جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده است. بازی دارای رتبه ی ۴.۳ از ۵ ستاره می باشد . شرکت سازنده در راستای جذابیت بیشتر و ارتقاء بخشی به بازی ، قسمت های مختلف  بازی انفجار بمب اسکواد را بهینه سازی کرده است که این تغییرات را می توانید در نسخه ی ۱.۷.۱۹ BombSquad  رویت کنید .

 

توضیحاتی در مورد موسیقی جذاب بازی

موزیک متن خاص و زیبا ، به همراه افکت های صوتی مناسب و درخور با جلوه های بصری جذاب و بینظیر  پکیج کاملی از اتمسفری فاخر را برای این بازی را به تصویر کشیده اند . سازندگان موسیقی متن بازی در تلاشی ستودنی ، یک سمفونی شاهکار کلاسیک شبیه به آثار بزرگان موسیقی مانند بتهوون را برای بازی ساخته اند . موسیقی جاندار و صداگذاری بسیار خوب برای بازی ، باعث شده است تا فضای بازی حالتی حماسی و دراماتیک به خود بگیرد . 

 

بررسی ویژگی های بازی بمب اسکواد Bombsquad

 ۱) از ویژگی های بی‌نظیر و خارق‌العاده ی بازی گرافیک سه بعدی و بسیار قوی و فوق العاده اش می باشد . 

۲) همچنین گیم پلی بازی بسیار خاص و منحصر به فرد و سرگرم کننده است .

۳) سازگار بودن بازی با انواع تبلت ها و گوشی ها ، دانلود و اجرای آن را برای بازیکنان تبدیل به فرصتی استثنایی کرده است.

۴) در این بازی این امکان برای بازیکنان فراهم شده است تا پس از اتصال به یک شبکه ی وای فای به راحتی با اطرافیان و دوستان خود برای چالش های این بازی هیجان انگیز و جذاب به رقابت بپردازند.

۵) از ویژگی های بی نظیر بازی ، ساپورت همزمان هشت بازیکن به صورت آفلاین و به کمک گیم پد و موس و کیبورد و.... می باشد . 

۶) خوشبختانه آپدیت ها و به روز رسانی های بازی مرتب و رایگان صورت می گیرد .

۷) همانطور که در سطر های بالایی اشاره کردیم قابلیت ارتقاء کاراکتر های بازی و تسلیحات طراحی شده برای بازی ، از دیگر ویژگی های مهم و منحصر به فرد بازی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ay6xv