جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/10 17:11
کد خبر: 1430

افزایش ۷۰ هزار تومان قیمت سکه نسبت به روز گذشته

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز سکه طرح جدید با افزایش ۷۰ هزار تومانی به قیمت ۶ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان رسید.

به گزارش ستاره پارسی ؛ ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت و گو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزیگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا، گفت: امروز داد و ستد جزئی در بازار داشتیم و قیمت ها نسبت به هفته گذشته مسیر نزولی را طی  می کند. اما قیمت اونس جهانی مقداری تغییر کرده است.

او بیان کرد: سکه طرح جدید امروز به قیمت ۶ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان معامله شد. طلای آب شده ۱۷ عیار ۲ میلیون و ۷۸۸ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تاکید بر اینکه در حال حاضر حباب سکه با ۲۰ هزار تومان افزایش حدود ۲۲۰ هزار تومان است، گفت: امروز نیم سکه ۳ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون ۸۶۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۰هزار تومان داد و ستد شد. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۷۱۱ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۳۸ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به تغییر قیمت طلا و سکه در ماه رمضان، گفت: از هفته گذشته قیمت طلا و سکه روند نزولی دارد و شاهد کاهش قیمت طلا هستیم اما امروز نرخ سکه اندکی افزایش یافت. با ورود به ماه رمضان همچنان میزان خرید و فروش مصنوعات طلا در بازار به صفر رسیده است و تقاضا در بازار به شدت کاهش یافت است.

محمدولی تشریح کرد: فروشنده در بازار وجود دارد  چرا که مردم به دلیل شرایط کرونایی و نداشتن نقدینگی نیاز به پول نقد دارند و به سرمایه های خود مراجعه می کنند که طلا یکی از این سرمایه هاست. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4beav4