سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/03 17:20
کد خبر: 1811

مدل موی عجیب رونالدو,خلاقیت جورجینا همسر او+عکس

در این بخش از ستاره پارسی عکس مدل موی جدید رونالدو را در تمرینات این تیم مشاهده می کنید.

کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو (پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos )زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵است. که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود،کریستیانو رونالدو بازیکن فوتبال است.کریستیانو رونالدو اهل کشور پرتغال است.کریستیانو رونالدو در پست مهاجم برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.

 

تمرینات تیم یوونتوس پس از ۲هفته تعطیلی از سر گرفته شد. کریستیانو رونالدو اسوطره پرتغالی این تیم نیز در تمرینات شرکت کرد اما با ظاهری عجیب و جدید. در روزهای قرنطینه جورجینا همسر او موهایش را اصلاح می کرد اینبار نیز مدل موی جدید برای رونالدو درست کرده است. در ادامه در ستاره پارسی مدل موی جدید رونالدو را ببینید.

همسر رونالدو

مدل موی جدید رونالدو در قرنطینه

ستاره تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا از مدل موی جدیدش در تمرینات یوونتوس رونمایی کرد.

 

کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo) ستاره تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا پس از آن که قرنطینه خانگی ۱۴ روزه را در کشور ایتالیا پشت سر گذاشت از روز گذشته در تمرینات بیانکونری‌ها حاضر شد.

رونالدو

 آنجایی که آرایشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بوده اند، مشکلی که رونالدو در مدت قرنطینه خانگی داشته، اصلاح موی سر خود بوده است. او برای حل این مشکل از نامزدش کمک گرفت.

 

پس از آن که جورجینیا رودریگز (همسر رونالدو) یک بار موی سر او را کوتاه کرد، این بار از خلاقیت خود استفاده کرده و مو‌های همسر خود را به مدل جدیدی در آورده است.

 

بد نیست بدانید رونالدو استارت بازنشستگی را زد

کریستیانو رونالدو مهاجم تیم فوتبال یوونتوس یک خانه برای بازنشستگی خود خواهد ساخت.

کریستیانو رونالدو (cristiano ronaldo) ستاره تیم فوتبال یوونتوس زمینی به ارزش ۷ میلیون پوند را در شهر لیسیون (پایتخت کشور پرتغال) خریداری کرده است. یک شبکه تلویزیونی پرتغالی ادعا کرده است که رونالدو قرار است در این زمین شروع به ساخت و ساز کند و یک خانه مجلل برای ایام بازنشستگی خود بسازد.

همسر رونالدو

رونالدو

از ویژگی‌های این زمین فاصله ۳۰ دقیقه‌ای آن تا فرودگاه و ۱۰ دقیقه‌ای آن در مرکز شهر است. گویا رونالدو قصد دارد در دوران بازنشستگی خود به کشورش برگردد و در آن جا زندگی کند.

 

این تنها ملک رونالدو نیست. او املاک لاکچری زیادی را در کشور‌های مختلف دارد. خانه لاکچری در تورین ایتالیا، یک ویلا در مادرید اسپانیا و یک آپارتمان ۷ طبقه در جزیره مادیرا از جمله املاک رونالدو هستند.

همسر رونالدو

کریستیانو رونالدو

این اقدام رونالدو نشان می‌دهد او کم کم به فکر بازنشستگی از دنیای فوتبال است و احتمالا پس از اتمام ساخت این خانه شاهد بازنشستگی او خواهیم بود.

 

رونالدو پیش از این گفته بود پس از بازنشستگی قصد مربیگری ندارد و می‌خواهد همانند یک پادشاه زندگی کند.

منبع: ساپ ناز

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kqq83