پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/28 18:18
کد خبر: 3120

مجلس به طور جدی به دنبال حل مشکل مسکن است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور دولت است و ما از این همه بی تفاوتی، بی مسئولیتی و بی مبالاتی رییس جمهور مات و مبهوت شده ایم.

ابراهیم عزیزی در گفتگویی اختصاصی گفت: گرانی،تورم و مشکلات شدید اقتصادی، مردم را در فشار و تنگنا قرار داده و باید به مردم حق بدهیم که از این وضعیت نابسامان گله مند باشند.

 

وی اظهار داشت: در حوزه اقتصادی دو مشکل عمده وجود دارد.یکی مشکل ساختاری است و دیگری مشکل مدیریتی است.

 

او افزود: ساختار اقتصاد کشور یک ساختار معیوب و ناکارآمد است که نیازمندی های کشور را پاسخگو نیست و باید مجلس و دولت آنچه در توان دارند را به میدان آورده تا این مشکلات ساختاری مرتفع شود.

 

وی در تشریح مشکلات مدیریتی کشور در حوزه اقتصاد گفت:مدیریت و تیم اقتصادی دولت روحانی بسیار ضعیف و ناکارآمد است و خود رییس جمهور هم با مشکلات اقتصادی کشور با بی تفاوتی، بی مسئولیتی و بی مبالاتی برخورد می کند و ما از اینگونه رفتار روحانی مات و مبهوت شده ایم.

 

او ادامه داد:این نوع رفتار، بدترین نوع مدیریت اقتصادی است و رییس جمهور باید برای حل مشکلات اقتصادی مردم احساس مسئولیت کند.

 

این نماینده مجلس درباره گرانی ها و مشکلات بخش مسکن نیز گفت: ما برای تامین و ساخت مسکن در کشور هیچ مشکلی نداریم.زیرا زمین، مصالح ساختمانی،نیروی ماهر کار و همه ابزار و امکانات وجود دارد اما فقط یک چیز نداریم و آن هم اراده مدیران برای ساخت مسکن است.

 

عزیزی تصریح کرد: ساخت مسکن مهر در کشور تجربه موفقی است که باید برای حل مشکل گرانی مسکن، طرح های این چنینی را دوباره احیا و دنبال کنیم.

 

او اضافه کرد: اگر ساخت مسکن انبوه را در کشور شروع کنیم قطعا چرخ های اقتصادی کشور به حرکت درخواهد آمد.

 

وی اظهار داشت:مشکلات بخش مسکن از آن روزی شروع شد که آقای آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی،پروژه مسکن مهر را مزخرف خواند. این بی مبالاتی ها و کم توجهی های دولت روحانی به بخش مسکن، مشکلات بسیار بزرگی را برای مردم بوجود آورده است.

 

وی تاکید کرد: مجلس به صورت ویژه به دنبال حل مشکل مسکن مردم است.

 

 

منبع:مشرق نیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wlm64