پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/20 07:03
کد خبر: 4785

معرفی وب سرویس پیامک Restful و ویژگی‌های آن

در سال‌های اخیر، بازاریابی و تبلیغات به سمت استفاده از تکنولوژی‌های مدرن حرکت کرده است و بسیاری از شرکت‌ها به فکر راه‌اندازی وب‌سایت‌ اینترنتی و نرم‌افزار بوده‌اند. به همین دلیل، پنل‌های پیامکی نیز به یک ویژگی جذاب به نام وب سرویس پیامک مجهز شده‌اند که از طریق آن می‌توان سایت یا نرم‌افزار را به پنل اس ام اس متصل کرد.

 وب سرویس پیامک Restful نیز یکی از مدل‌های برنامه‌نویسی برای وب سرویس است.

 

تجربه نشان داده است که استفاده از سرویس پیامک برای تبلیغات، ارتباط با مشتری و ارائه‌ی خدمات، تاثیر بسزایی روی توسعه‌ی کسب و کارها دارد. بنابراین، بهتر است هرچه سریع‌تر، نرم‌افزار یا سایت خود را به یک وب سرویس پیامکی معتبر و کاربردی متصل کنید تا اثرات آن را با چشم خود ببینید!

 

ما نیز در این مطلب تلاش می‌کنیم تا شما را با یکی از بهترین مدل‌های طراحی شده برای وب سرویس با نام وب سرویس پیامک Restful آشنا کنیم؛ پس ادامۀ مقاله را از دست ندهید...

 

 

ki

 

وب سرویس پیامک Restful چیست؟

برای پاسخ به این سوال، باید ابتدا با مفهوم وب سرویس آشنایی داشته باشیم. به‌طور خلاصه، به مجموعه کدهای برنامه‌نویسی که توسط پروتکل‌های Http ساخته شده و به تبادل دیتا با سایر برنامه‌ها می‌پردازد، وب سرویس می‌گویند.

 

در وب سرویس از چندین مکانیزم مانند SOAP یا RPC استفاده می‌شود اما هر کدام از آن‌ها دارای پیچیدگی‌های خاص خود هستند. به همین دلیل مکانیزمی با عنوان وب‌ سرویس پیامک Restful طراحی شده که کارکردن با آن راحت‌تر است. در این مکانیزم، شش اصل رعایت می‌شود که عبارتند از:

 

  • مدل باید کلاینت سرور باشد(client-server)
  • مدل نباید حالت داشته باشد(stateless)
  • امکان کچ داشته باشد (cacheable)
  • مدل باید سیستم لایه‌بندی شده داشته باشد (layered system)
  • واسطۀ هماهنگ داشته باشد (uniform interface)
  • مدل باید توانایی کد داشته باشد (code on demand)

 

 

وب سرویس پیامک Restful چه کاربردی دارد؟

همان‌طور که گفتیم، با کمک وب‌ سرویس رستفول، امکان ارسال و دریافت پیامک از طریق وب فراهم می‌شود. حالا چگونه می‌توان از Restful برای بهبود ارتباط با مشتری استفاده کرد؟ به نظر شما این روش چه کاربردی دارد؟ برخی از کاربردهای وب سرویس پیامک رستفول شامل موارد زیر است:

 

1- اتصال نرم‌افزارها به پنل پیامکی

یکی از کاربردهای مهم این وب‌ سرویس، قابلیت اتصال نرم‌افزارهای مختلف به آن است. با این کار می‌توانید تمامی خدمات ارائه شده توسط نرم‌افزار را به مشتریان خود پیامک کنید. علاوه‌بر آن، امکان ارسال کد فعالسازی، برگزاری نظرسنجی و شرکت در مسابقه نیز وجود دارد.

 

2- اتصال فروشگاه‌های اینترنتی به پنل پیامکی

جالب است بدانید که فروشگاه‌های اینترنتی را نیز می‌توان به سامانه‌های پیامکی متصل کرد! در واقع، ارسال پیامک خرید، سفارش، کدهای تخفیف و حتی تغییرات قیمت محصول در وب سرویس پیامک Restful مهیا شده است. با این کار، مشتری در کوتاه‌ترین زمان ممکن در جریان سفارشات خود قرار می‌گیرد.

 

3- ارائه‌ اطلاعات مالی و حسابداری

در برخی از نرم‌افزارها یا سایت‌های حسابداری بهتر است از سامانه‌های اس ام اس مبتنی بر وب استفاده کرد؛ چراکه این سامانه‌ها قابلیت ارسال پیامک‌ خودکار بر اساس نیاز مشتری را دارند. به‌عنوان مثال، ارسال پیامک‌های میزان سود، میزان فروش روزانه، بدهی و زمان فرا رسیدن چک را می‎توان بر عهدۀ وب‌ سرویس گذاشت.

 

4- امکان مدیریت کارمندان

آیا می‌دانید که امکان کنترل کارمندان و کارگران یک شرکت از طریق وب سرویس پیامک Restful وجود دارد؟! شما می‌توانید سامانه را طوری طراحی کنید که اگر میزان تاخیر یا غیبت کارکنان از حد مجاز بیشتر شد، پیامک آن به مدیر مربوطه ارسال شود. با این ویژگی می‌توان حضور و غیاب کارکنان را زیر نظر گرفت و بازدهی شرکت را به‌طور چشم‌گیری افزایش داد.

 

5- قابلیت مدیریت مشتری

ویژگی‌های کاربردی و مهم وب سرویس پیامک Restful باعث مدیریت بهتر مشتری شده است. بر این اساس، ارتباط با مخاطبان هدف و انجام بازاریابی و تبلیغات پیامکی نیز با قدرت بیشتری انجام خواهد شد.

اکنون می‌خواهیم با یکی از مطمئن‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات وب سرویس پیامکی آشنا شویم؛ پس همچنان همراه ما باشید...

 

l.

 

 

ملی‌پیامک؛ ارائه دهنده‌ وب ‌سرویس ‌های پیامکی

ملی‌پیامک، سامانه‌ای جامع و کاربردی برای دریافت و ارسال پیامک بر بستر وب است که سابقه‌ای درخشان در این زمینه دارد. هدف اصلی این شرکت، کمک به شرکت‌ها، کارخانه‌ها و صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک برای افزایش کارایی و بهبود میزان فروش با استفاده از تبلیغات پیامکی است.

یکی از ویژگی‌های سامانه اس ام اس ملی‌پیامک، کاربردی بودن و در عین حال، ساده بودن آن است. به همین دلیل، کار کردن با این سامانه‌ بسیار راحت و لذت‌بخش است.

اهمیت بسیار بالای وب سرویس پیامک Restful باعث شده است که ملی‌پیامک نیز توجه ویژه‌ای به آن داشته باشد و امکاناتی نظیر ارسال، دریافت و مدیریت پیامک و همچنین قابلیت ارسال پیامک صوتی را برای آن طراحی کند. از ویژگی‌های وب‌سرویس melipayamak می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • هزینه‌ بسیار مناسب: ملی‌ پیامک برای کاهش تعرفه‌های اس ام اس در کنار حفظ کیفیت سرویس‌ها تلاش زیادی کرده است. به همین دلیل، می‌توان ادعا کرد که قیمت پیامک در وب سرویس ملی‌پیامک کاملاً به‌صرفه و مناسب است.
  • داشتن تیم فنی و برنامه‌نویسی مجرب: طراحی و برنامه‌نویسی وب سرویس به یک تیم متخصص نیاز دارد. بنابراین اگر خودتان قادر به طراحی وب سرویس دلخواه نیستید، می‌توانید این وظیفه را به ملی‌پیامک بسپارید.
  • برگشت هزینه برای پیامک‌های ناموفق: در برخی از مواقع، پیامک‌های ارسالی از سامانه‌ پیامک ممکن است به دست مخاطب نرسد و ارسال آن‌ها ناموفق باشد؛ در این شرایط، ملی‌پیامک هزینه‌ی اس ام اس را برمی‌گرداند و برای حل مشکل به شما کمک می‌کند.
  • پشتیبانی شبانه‌روزی: کارشناسان ملی‌پیامک در تمام روزهای هفته و به‌صورت شبانه‌روزی به شما سرویس خواهند داد و پاسخگوی سوالات شما هستند.
  • ضمانت بازگشت وجه: یکی از ویژگی‌های مهم ملی‌پیامک این است که در صورت خرید یکی از وب سرویس‌ها و عدم رضایت از آن‌ها می‌توانید تمامی وجه پرداختی را پس بگیرید!

 

 

در آخر پیشنهاد ما این است که برای افزایش بازدهی و مدیریت مشتری از امکانات وب‌ سرویس ملی‌پیامک استفاده کنید؛ به همین منظور ابتدا وارد سایت ملی‌پیامک به آدرس www.melipayamak.com شوید و جزئیات پنل‌‌های اس ام اس و راهنمای خرید پنل اس ام اس را مشاهده کنید.

 

برای سفارش پنل مناسب خودتان هم می‌توانید با شماره 02163404 داخلی 1 تماس بگیرید. کارشناسان ملی پیامک از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 پاسخگوی شما هستند.

 

lllll

 

متا تایتل: وب سرویس پیامک Restful چیست و چه کاربردی دارد؟

متا دیسکریپشن: ملی پیامک با ارائه‌ی وب سرویس پیامک Restful توانسته است به شما برای اتصال نرم افزار و سایت اینترنتی خود به پنل پیامکی کمک کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4m9pj3