شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/25 07:01
دادگاه ریپل/قیمت ریپل/ خرید ریپل/آخرین اخبار ریپل/ پیش بینی قیمت ریپل / ارز دیجیتال XRP
کد خبر: 8460

آخرین اخبار ریپل /پیش بینی قیمت ارز دیجیتال XRP

ریپل (به انگلیسی: Ripple) نام یک رمزارز با علامت ( XRP ) و یک شبکه‌ی پرداخت آزاد است که این پول در آن معامله می‌شود. این شبکه در واقع یک سیستم پرداخت توزیع شده است.

به گزارش مه شو : ریپل (به انگلیسی: Ripple) نام یک رمزارز با علامت ( XRP ) و یک شبکه‌ی پرداخت آزاد است که این پول در آن معامله می‌شود. این شبکه در واقع یک سیستم پرداخت توزیع شده است.

در وب‌سایت ریپل آمده‌است که هدف ریپل این است که مردم بتوانند از «باغ‌های محصور» شبکه‌های مالی خلاصی پیدا کنند. باغ‌های محصور همان کارت‌های اعتباری، بانک‌ها، پرداخت‌های اینترنتی و سایر ابزارهای مالی هستند که دسترسی‌ها را محدود می‌کنند، برای تبادل پول کارمزد می‌گیرند و تأخیرهایی را در هنگام تراکنش بر مردم تحمیل می‌کنند.

دعوی حقوقی ریپل و کمیسیون بورس که در دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۹۹) آغاز شده بود، به چشم‌انداز سرمایه‌گذاری در بازار ریپل آسیب زد. با علنی‌شدن شکایت کمیسیون بورس قیمت ریپل تنها در عرض یک ماه ۸۰ درصد سقوط کرد و به ۰.۱۶۸ دلار رسید. شایان ذکر است که در آن زمان تعدادی از صرافی‌های قانونی از جمله کوین بیس، بیت استمپ (Bitstamp)، کریپتو دات کام (Crypto.com)، اوکی کوین (OKCoin) و ویرکس (Wirex) ریپل را از فهرست ارزهای خود حذف کردند.

کوین کیج (Kevin Cage)، یکی دیگر از تحلیل‌گران پرطرفدار بازار ارز دیجیتال، عوامل فاندامنتال را هم به موضوع روند صعودی اخیر ریپل اضافه کرده و گفته است که رسیدن این ارز دیجیتال به اوج تاریخی خود، به این معنی خواهد بود که ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به توافق رسیده است.

ریپل تا روز ۱۶ اوت (۲۵ مرداد) فرصت دارد تا به درخواست کمیسیون بورس برای بررسی فایل داده‌های مربوط به ارتباطات درون‌سازمانی خود که از طریق پیام‌رسان اسلک (Slack) انجام شده است، پاسخ دهد. اگر ریپل این اسناد را در اختیار کمیسیون بورس قرار دهد، ممکن است تا حدودی مشخص شود که این شرکت توکن‌های XRP را به‌صورت اوراق بهادار به مشتریان خود فروخته است یا خیر.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال XRP

قیمت هر دارایی به عوامل متعددی بستگی دارد و پیش بینی قیمت هر دارایی دیجیتال نیازمند بررسی تکنیکال و فاندامنتال دارد، برای باره های زمانی بلند مدت فاندامنتال روش بهتری است.

پایگاه اینترنتی DigitalCoinPrice.com یکی از مراجع پیش بینی قیمت ارز دیجیتال است.

با توجه به برنامه و اهداف پروژه ارز دیجیتال ریپل (Ripple) وب سایت DigitalCoinPrice پیش بینی کرده است که در سال‌های آینده این رمزارز قیمت‌های حدودی زیر را داشته باشد:

    پایان ۲۰۲۲: ۲.۲ دلار

    پایان ۲۰۲۵: ۶.۱ دلار

    پایان ۲۰۲۶: ۸.۹ دلار

    پایان ۲۰۲۸: ۱۱.۳ دلار

یکی دیگر از وب سایت‌هایی که در پیش بینی ریپل آنالیز و تحقیق کرده است walletinvestor می‌باشد که پیش بینی کرده در سال ۲۰۲۲ قیمت هر واحد XRP معادل ۲.۹ دلار خواهد بود و در ۲۰۲۶ حدود ۳.۸ دلار ارزش خواهد داشت.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ldk63