جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/26 16:49
آسمان سمنان
کد خبر: 9196

گروه صنعتی آسمان سمنان

مجموعه صنعتی آسمان سمنان، در سال ۱۳۹۰ با هدف تولید زیرساخت های برقی در کشور شروع به فعالیت کرد. این مجموعه با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب و همچنین استفاده از خط تولیدهای نوین و دستگاه های بروز دنیا توانسته است

مجموعه صنعتی آسمان سمنان، در سال ۱۳۹۰ با هدف تولید زیرساخت های برقی در کشور شروع به فعالیت کرد. این مجموعه با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب و همچنین استفاده از خط تولیدهای نوین و دستگاه های بروز دنیا توانسته است  در فاصله زمانی کوتاه جایگاه ویژه‌ای در بازار کشور بدست بیاورد؛ به همین‌ منظور و‌ با درخواست شما مشتریان گرامی، تلاش شد با هدف ارتقای سطح خدماتی این مجموعه سایت تخصصی آسمان ‌سمنان طراحی و آماده شود تا ضمن معرفی کالا و خدمات این شرکت، بتوانیم در گام نخست دایره‌المعارف کاملی از کالاهای برقی اعم از لوله‌های pvc، لوله‌های upvc، لوله های پلی آمید، لوله های خرطومی، قوطی کلید، فریم هالوژن، جعبه تقسیم، زنجیر لوستر و… به شما عزیزان معرفی و پس از شناخت کامل محصولات با توجه به سلیقه و ‌نیاز کارگاه ساختمانی شما محصول را در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی محصولات آسمان سمنان

بطور کلی مهم ترین محصولاتی که در مجموعه ما تولید و روانه بازار می شود به شرح زیر می باشد:

لوله برق و اتصالات

انواع جعبه تقسیم

انواع قوطی کلید

انواع زانو و بوشن

انواع جعبه فیوز

فریم هالوژن

ما امروز قصد داریم شما را با خاص ترین محصولات تولیدی آسمان سمنان شامل انواع لوله برق و اتصالات آشنا نماییم با ما همراه باشید.

لوله برق و اتصالات

لوله برق ، وسیله ای است که به منظور محافظت از جان افراد در مقابل خطربرق گرفتگی استفاده می شود. لوله برق ها بیشترین کاربرد را در مکان های مختلفی از جمله ساختمان های تجاری و صنعتی و… دارند. استفاده از لوله های برق سبب می شود میزان خطرات احتمالی مانند آتش سوزی و اتصالی جریان برقی خیلی پایین بیاید و در نهایت موجب امنیت ساختمان  می شود. از دیگر مزایای استفاده از لوله برق می توان به افزایش ماندگاری و مقاومت سیم کشی ساختمان ها اشاره کرد که در صورت بروز هر گونه مشکلی به آسانی قابل تعویض می باشند. لوله برق ها دارای مدل های بسیاری می باشند که هر یک مزیت خاص خود را دارا می باشند.

انواع لوله برق:

لوله برق پی وی سی PVC ( خم گرم ) : لوله برق های پی وی سی از جنس پلاستیک سخت  ساخته می شوند. از این لوله ها عموما در زیر سقف بتنی ساختمان استفاده می شود. لوله های خم گرم به گونه ای ساخته شده اند که برای خم کردن آن ها نیاز به حرارت است و به همین علت نسبت به لوله های خم سرد کاربرد کمتری دارند.

 لوله UPVC برق ( خم سرد ) : لوله های برق UPVC در اصل همان لوله های PVC هستند که غیر پلاستیک و سخت شده اند و به دلیل مقاومت بالایی که در برابر مواد شیمیایی و مایعات دارد معمولا برای تولید انواع لوله ها از آن استفاده می شود. لوله خم سرد قابلیت خم پذیری بدون استفاده از حرارت را دارد و به صورت سرد و با استفاده از فنرهای مخصوصی می توان به راحتی آنها را در هر زاویه ای خم کرد.

• لوله برق پلی آمید: لوله برق پلی آمید از جنس پلاستیک نرم ساخته می شود. قیمت بسیار پایین نسبت به لوله های موجود در بازار و ضد ضربه بودن از مزایای این لوله ها به شمار می آید.

• لوله برق خرطومی پی وی سی: این نوع لوله برق از نوع خرطومی است که با مواد پی وی سی تولید می شود. از مزایای این لوله ها می توان به قابلیت انعطاف پذیری بالا و همچنین خم شدن به جهات مختلف، غیرقابل اشتعال بودن آن اشاره کرد. 

• لوله برق خرطومی پلی آمید:  این مدل از مواد پلی آمید تولید می شود و همانند لوله برق خرطومی پی وی سی عمل می کند و کاربرد یکسانی دارند البته قیمت این محصول بالا تر می باشد. 

مزایای لوله برق های پی وی سی

لوله برق های پی وی سی مزایای بسیاری دارند که شامل موارد زیر می شود: 

• در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند و رطوبت را نیز جذب نمی کنند به همین دلیل گزینه خوبی برای استفاده در  محیط های باز می تواند باشد.

• سبک بودن و حمل و نقل آسان برای جابجایی به بخش های مختلف ساختمان

• مقاومت  بسیار بالا در برابر جریان های الکتریکی 

• لوله برق PVC در برابر سایش و خوردگی مقاومت بالایی دارند.

• کاهش هزینه های نصب و برق کشی ساختمان

• یکی از ویژگی های منحصر به فرد این لوله ها قیمت مناسب آن می باشد که باعث کاهش هزینه های جاری شده است.

سفارش محصولات

اگر قصد خرید لوله برق  با کیفیت را دارید همین حالا می توانید با کارشناسان آسمان سمنان تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی:

  • دفتر نمایندگی : 02166673565
  • دفتر نمایندگی : 02166673639
  • کارشناس فروش : 09122316946
  • کارشناس فروش : 09129516971
  • کارگاه : 02155291457

آدرس کارخانه

چهاردانگه – خیابان گلدسته – خیابان محمودیان – خیابان گردویی – پلاک ۱۸

آدرس نمایندگی

شادآباد - بازار پارسیان - بلوک بهمن - پلاک 173

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45knd4