چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/21 08:12
رپورتاژ آگهی/
کد خبر: 9244

آلپاری چیست؟

امروز ما قصد داریم تا در مورد همه مباحث مربوط به آلپاری با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

آیا شما تا کنون نام آلپاری را شنیده اید؟ این بروکر معروف فارکس که امروزه در میان مردم ایران به شدت محبوب شده است، نکات منفی و مثبت خیلی زیادی دارد. خیلی از افراد شایعه ای با نام آلپاری ورشکست شده است را ایجاد کرده اند. آیا این قضیه صحت دارد یا نه؟ امروز ما قصد داریم تا در مورد همه مباحث مربوط به آلپاری با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

 

تعریف آلپاری

 

بیایید تا کارمان را با آلپاری چیست شروع کنیم. این شرکت برای اولین بار در سال 1998 میلادی برای اتصال سهام دار ها به بازار فارکس ایجاد شد. این بروکر از همان ابتدای کار خدمات خود را به مردم در سراسر جهان ارائه می کرد. در طی سال های مختلف، بروکر های زیادی به ایران آمدند و از ایران رفتند ولی، همیشه آلپاری به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین بروکر های فعال در ایران شناخته شده است. چرا که این بروکر هیچ گاه خدمات خود را برای ایرانیان ممنوع نکرده است و به همین علت هم محبوب شده است. این کمپانی تحت نظر کمیسیون خدمات مالی موریس ریگوله شده است. موسسه مالی موریس موسسه خیلی شناخته شده یا معتبری در بازار های بین المللی به حساب نمی آید ولی باز هم خدمات خود را به خوبی ارائه می کند. اگر این شرکت بخواهد ریگوله خود را از موسسات اروپایی بگیرد، بلافاصله باید ایرانیان را تحریم نماید.

 

ویژگی های مثبت و منفی این شرکت

هر بروکری که در بازار فارکس فعالیت می کند، یک سری ویژگی های منفی و مثبت خاص دارد. آلپاری به گونه ای ساخته شده است که نیاز های کاربران را رفع کند و سرمایه افراد را تا 20 هزار دلار بیمه نماید. شما با استفاده از روش های مختلفی می توانید برداشت و واریز را در این شرکت انجام دهید. از جمله این روش ها می توان به واریز و برداشت ریالی، استفاده از اسکریل، استفاده از مستر کارت و ویزا کارت و استفاده از وب مانی اشاره کرد. متاسفانه به علت تحریم شرکت های خارجی، فقط دو راه از این چند راه در ایران قابل استفاده هستند.

از جمله مزایای این بروکر می توان به واریز و برداشت لحظه ای اشاره کرد. معامله گران برای یاد گیری می توانند حساب های دموی مختلفی داشته باشند. همچنین، این شرکت در 8 کشور مختلف نمایندگی های مخصوصی داشته و نیاز های کاربران را به طور کامل رفع می کند. طبق بررسی باینری آپشن کلاب هیچ میزانی برای حداقل سرمایه در این بروکر قرار نگرفته و شما می توانید هرچقدر که دوست داشتید سرمایه وارد این شرکت کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wrod4