سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/31 09:59
کد خبر: 2291

قاضی منصوری آخرین بار با چه کسی تماس تلفنی داشت؟

نجف پور ثانی گفت: منصوری پس از مراجعه به سفارت از من خواست به دادستانی تهران مراجعه کنم و از آقای دادستان بخواهم که روند انتقال او به کشور سریع‌تر انجام شود.

امیر حسین نجف پور ثانی وکیل غلامرضا منصوری درباره مرگ غلامرضا منصوری در هتلی در بخارست، اظهار کرد: روز گذشته خود من هم از طریق تلویزیون متوجه شدم که موکلم آقای منصوری فوت کرده است.

 

وکیل غلامرضا منصوری با بیان اینکه برادر موکلم روز گذشته با او صحبت کرده است، گفت: ساعت ۱۱ روز گذشته برادر آقای منصوری با او تماس گرفته و جویای احوالش شده بود و بنده هم پس از آن که واتس آپ موکل خود را چک کردم متوجه شدم که آخرین بازدید او ساعت ۱۵:۵۴ دقیقه بوده و امروز هم که دوباره واتس آپ او را چک کردم هنوز روی همان ساعت دیروز بود.

 

وی در پاسخ به این سوال که روند بازگشت جسد منصوری به کشور چگونه خواهد بود؟، افزود: خانواده آقای منصوری ایام تعطیلات مشهد بودند و برای پیگیری وضعیت جسد موکلم، خانواده او باید به بنده وکالت دهند.

 

نجف پور ثانی ادامه داد: منابع محلی اعلام کردند که آقای منصوری ساعت ۱۴:۳۰ روز گذشته به وقت بخارست فوت شده و آخرین بازدید او در واتس آپ هم ساعت ۱۵:۵۴ به وقت ایران بوده و اکنون نمی دانم گوشی او دست چه کسی است.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vzbn2