پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/03 16:54
کد خبر: 2380

تفاوت عکس های قاضی منصوری با جنازه اش خبرساز شد

نجف‌پورثانی در واکنش به انتشار عکس‌های قدیمی قاضی منصوری توسط قوه قضاییه گفت: قاضی منصوی به دلیل بیماری وزن زیادی را از دست داده بود و در ویدئویی که از خودشان منتشر کردند هم مشخص بود که از قبل لاغرتر شده است.

قاضی منصوری، متهم به فساد مالی بود که خبر مرگش در رومانی توسط رسانه‌ها اعلام شد. قاضی منصوری یکی از  از متهمان پرونده فساد طبری بود که با مرگش ابعاد جدیدی به پرونده داد.خودکشی قاضی منصوری در شرایطی رخ داد که برخی مدعی هستند از پنجره اتاقی که در آن اقامت داشته سقوط کرده است.طبق گزارش پلیس ایران، بر اساس پیام رسمی که از سوی اینترپل بخارست در کشور رومانی دریافت کرده‌اند، قاضی منصوری به قصد خودکشی خود را از پنجره هتل به پایین پرتاب کرده و فوت شده است.اما در این بین یک سری از اتفاقات مشکوک هستند.

 

قاضی منصوری

1642548

 

امیرحسین نجف‌پور ثانی، وکیل مدافع قاضی منصوری در واکنش به انتشار عکس‌های قدیمی قاضی منصوری توسط قوه قضاییه گفت: دیروز عکس‌هایی توسط خبرگزاری قوه قضاییه منتشر شد که این عکس‌ها در فضای مجازی به‌سرعت پخش شد و با واکنش‌های زیادی همراه شد؛ با بررسی و مقایسه متوجه خواهیم شد که این عکس‌ها اخیراً گرفته نشده و قدیمی است.

 

وی افزود: قاضی منصوری به دلیل بیماری‌ وزن زیادی را از دست داده بود و در ویدئویی که از خودش منتشر کرد نیز این مساله مشخص بود که از قبل لاغرتر شده است، همچنین قاضی منصوری با برادرش تماسی تصویری داشت که من شاهد آن تماس بودم و چهره او همان چهره‌ای بود که در ویدئو منتشر شد.

منبع:ایلنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3eama2