پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/18 16:46
کد خبر: 983

عاشقانه های مهران مدیری و همسرش جنجالی شد + عکس دو نفره

مهران مدیری و همسرش تصویری که برای اولین بار منتشر شد

 مهران مدیری بازیگر ،خواننده و کارگردان معروف ایرانی سال ۴۶ در تهران متولد شده است. نمایش خانگی هیولا جدیدترین سریال مهران مدیری است که در ۱۹ قسمت ساخته شده. مهران مدیری  ازدواج  کرده و متاهل است و دو فرزند به نام فرهاد و شهرزاد دارد. به تازگی برای اولین بار تصویری از مهران مدیری درکنار همسرش منتشر شده است. در قسمت زیر عکس  مهران مدیری  و همسرش را قرار داده ایم. 

 

mehran-modiri-and-his-wife-3

 

 

مهران مدیری و همسرش

تصویری از مهران مدیری در کنار همسرش در  فضای مجازی  منتشر شده است.

 

ازدواج و همسر مهران مدیری

همسر مهران مدیری  فارغ التحصیل  رشته هنر و  ادبیات  است او خانه دار است و برای خودش مینویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته هایش را نداشته است. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت های تلویزیونی اش استفاده کرده است.

 

فرزندان مهران مدیری

فرهاد مدیری متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۷۰ می باشد. در هنرستان موسیقی یاد گرفته و سپس در خارج از کشور به دانشگاه رفته است؛ او حالا یک گروه  موسیقی  دارد و اغلب در کارهایش پدرش بعنوان آهنگساز حضور دارد. او هم در چهره و هم در شوخ طبعی به پدرش رفته است. او اهل ورزش های رزمی است و اهل دفاع شخصی؛ با پدرش هم بیلیارد  بازی  می کند. با هم کنسرت نیز زیاد می روند.

 

mehran-modiri-and-his-wife-5

دختر و  مهران مدیری

 

شهرزاد مدیری متولد ۱۳ بهمن ۱۳۷۵ در تهران، طراح است. فارغ التحصیل رشته طراحی لباس است، علاقه ای به بازیگری ندارد به همراه دوستانش یک برند طراحی لباس بنام لورلای دارد که صفر تا ۱۰۰ طراحی و دوخت را برعهده دارند. اما در حوزه  نقاشی  و موسیقی نیز فعالیت می کند. شهرزاد مدیری شباهت فوق العاده ای به  پدر  خود دارد. او پیش از این چندان در  رسانه  ها حضور نداشت تا اینکه در اکران خصوصی  فیلم سینمایی  “ساعت ۵ عصر” همراه با پدرش در مقابل  دوربین  عکاسان حضور پیدا کرد. وی به این شکل توانست فعالیت خود در حوزه  مد  را بر سر زبان ها بیاندازد.

 

mehran-modiri-and-his-wife-2


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kejd3