چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/25 19:00
کد خبر: 1126

امیر تتلو در لایو اش به سحر قریشی ابراز علاقه کرد

امیر تتلو در یک مصاحبه ی اینستاگرامی که به صورت لایو انجام میشد گفت که خیلی از سحر قریشی خوشش می آید و میخواهد برای او یه قلب بفرستم اما ....

به گزارش ستاره پارسی؛ سحر قریشی زادهٔ ۶ دی ماه ۱۳۶۶ است. سحر قریشی در تهران متولد شده است.سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون، و مدل ایرانی است. سحر قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

 

امیر تتلو در یک مصاحبه ی اینستاگرامی که به صورت لایو انجام میشد گفت که خیلی از سحر قریشی خوشش می آید و میخواهد برای او یه قلب بفرستم در مکالمه ای که تتلو با شخص دیگری داشت از چند اصطلاح در آهنگ های خودش استفاده کرد که گمانه زنی ها برای نسبت دادن آهنگ جدید او به سحر قریشی را تقویت بخشید.

سحر قریشی

اما پس از چند روز تتلو آهنگی با نام Free Delivery منتشر کرد که طرفداران در شبکه اجتماعی این آهنگ را به سحر قریشی نسبت داده داند چون کاور این آهنگ نیز دارای قلب بود که بسیار جنجال به پا کرده است جالبی موضوع به این است که این آهنگ برخلاف آهنگ های قبلی تتلو از هیچ کلمه رکیکی بصورت مستقیم استفاده نشده است.

چندی پیش سحر قریشی ویدیویی از خود منتشر کرد که در حال گوش دادن به آهنگ امیر تتلو بود.
 

تتلو

و پس از آن امیر تتلو زیر پست های سحر قریشی کامنت گذاشت.

حالا امیر تتلو در یک مصاحبه ی اینستاگرامی اعلام کرد که : من سحر قریشی رو هستم زیاد... (سانسور شده) ، نمیدونم چرا دایرکت من نمیاد؟ میخوام براش یه قلب بفرستم ببینم چی جواب میده...

سحر قریشی به این حاشیه ها هیچ واکنشی نشان نداده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27qee3