سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/25 21:42
کد خبر: 1129

تمرین تئاتر مهناز افشار

مهناز افشار همیشه حاشیه های زیادی برای خودش به وجود اورده است.ویدیوی جنجالی از رقص مهناز افشار را در اینجا ببینید.

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال  1356 در تهران متولد شد. مهناز افشار  همیشه حاشیه های زیادی برای خودش به وجود اورده است . مهناز افشار  که با طلاق و مهاجرتش حسابی حاشیه ساز شده بود حالا ویدیویی از او منتشر شده که رقص او را نشان می دهد . مهناز افشار به تازگی از ایران مهاجرت کرده و قصد بازگشت به ایران را هم دارد

 
 

ویدیوی رقصیدن  مهناز افشار  را در زیر می بینید :

 
 
 

رسانه وابسته به صداوسیما طی خبری از نقشه گردنبند مهناز افشار در برنامه پرشیا گات تلنت انتقاد کرده. باشگاه خبرنگاران و برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقدند در نقشه گردنبند مهناز افشار، جایی برای استان خوزستان نیست و مهناز افشار متهم  به یک نقشه جدایی‌طلبانه شد.

 
 

بخش از متن باشگاه را بخوانید: «مهناز افشار که ماه‌ها است فعالیت خود را در یک شبکه سعودی شروع کرده، هربار با اقدام و عملی وطن فروشانه حواشی تازه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی می‌سازد. مهناز افشار در آخرین اجرا و حضور خود در این برنامه ماهواره‌‌ای، گردنبندی از نقشه ایران را بر گردن انداخته بود که در آن استان خوزستان از نقشه حذف شده بود.»

ماجرای گردنبند جنجالی مهناز افشار در گات‌تلنت

مهناز افشار  که همیشه خبر ساز شده و از حاشیه دور نبوده است این بار عکس در چهارشنبه سوری در صفحه اش  منتشر کرده است که حجابی ندارد و این مسئله برای کاربران حسابی جنجال ساز شده است . پست مهناز افشار را در زیر می بینید : 

 

WhatsApp Image 2020-03-19 at 2.36.48 AM (1)

نام اصلی: مهناز افشار

زمینه فعالیت مهناز افشار: بازیگر

تاریخ تولد مهناز افشار: ۲۱ خرداد ۱۳۵۶

۱۱ ژوئن ۱۹۷۷

تهران، ایران

 

خبرداغ و تازه : رابطه جنجالی و عجیب سردار ازمون با بهاره افشاری + سند

 

محل زندگی مهناز افشار: تهران

ملیت: ایران ایرانی

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۶ تا کنون

همسر مهناز افشار: یاسین رامین

فرزند مهناز افشار: لیانا رامین (دختر)

مهناز افشار,بیوگرافی مهناز افشار,عکسهای جدید مهناز افشار

 عکس جدید مهناز افشار

بیوگرافی مهناز افشار:

 مهناز افشار (متولد ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی سینما است.

مهنار افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی عشق گمشده در سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید. شباهت زیاد وی به گوگوش، خواننده مشهور، در توجه رسانه‌ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود.

 

مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تاثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته شده اش را تغییر دهد. تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی ختم شد.

مهناز افشار,بیوگرافی مهناز افشار,عکس مهناز افشار

 مراسم ازدواج مهناز افشار

ازدواج مهناز افشار:

مهناز افشار خرداد 1393 وقتی 37 ساله بود با محمد یاسین رامین 33 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی تولد دختری بنام لیانا در 4 خرداد 94 بود.

مهناز افشار,بیوگرافی مهناز افشار,عکس مهناز افشار

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ayjy2