پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/28 13:30
کد خبر: 1161

بیوگرافی بوراک اوزچیویت (+تصاویر خانوادگی)

بوراک اوزچیویت در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با حضور در مجموعه تلویزیونی حریم سلطان بعنوان کاراکتر مالکوچ اوغلو یا همان بالی خان به شهرت خود افزود.

به گزارش ستاره پارسی؛ بوراک اوزچویت (به ترکی Burak Özçivit) زادهٔ ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴ است.بوراک اوزچویت در استانبول متولد شده است.بوراک اوزچویت بازیگر و مدل سابق اهل ترکیه است.بوراک اوزچویت بعد از کسب عنوان Best Model Of Turkey در سال ۲۰۰۵ به Best Model Of The World (بهترین مدل دنیا) راه پیدا کرد و مقام دوم جهان را از آن خود کرد. به دنبال آن بوراک اوزچویت در سریال‌های بسیاری به عنوان نقش اصلی ایفای نقش کرده و تجربهٔ کار سینما نیز دارد. او در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با حضور در سریال حریم سلطان به عنوان کاراکتر مالکوچ اوغلو یا همان بالی خان به شهرت خود افزود. پس از آن نیز به همراه همسرش فحریه اوجن در سریال چکاوک که سناریویی الهام گرفته شده از یک رمان قدیمی دارد، به عنوان نقش اصلی هنرنمایی کرد.

 

چکیده ای از بیوگرافی بوراک اوزچیویت (بوراک اوزچویت)

  • تاریخ تولد: ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴
  • محل تولد: استانبول، ترکیه
  • شغل: بازیگر، مدل
  • قد: ۱٫۸۴ متر
  • سال های فعالیت در زمینه مدلینگ: ۲۰۰۳–۲۰۰۷( مدل)
  • سالهای فعالیت در زمینه بازیگری: ۲۰۰۶ –اکنون( بازیگر)
  • همسر( ها): فاهریه( فحریه) اوجن

 

بیوگرافی بوراک اوزچیویت

بوراک اوزچیویت ( متولد ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴ در استانبول)، بازیگر و مدل سابق اهل ترکیه است. بوراک اوزچویت اصالتا اهل استان غازی آنتپ در جنوب ترکیه است.

بوراک اوزچیویت در رشتهٔ عکاسی تحصیل کرده و در سال ۲۰۰۳ با شرکت در مسابقهٔ بهترین مدل ترکیه بعنوان مدلی که امید بخش آینده ای درخشان است، انتخاب شد. بعد از آن کار خود را با آژانس مدلینگ بسیار معروفی شروع کرد. بوراک اوزچویت همچنین در سال ۲۰۰۵ نیز بار دیگر در این رقابت شرکت نمود و مقام نخست را بخود اختصاص داد.

بوراک

بوراک اوزچیویت مدتی در زمینه مدلینگ فعالیت می کرد

بوراک اوزچویت  پس از کسب عنوان Best Model Of Turkey در سال ۲۰۰۵ به Best Model Of The World (بهترین مدل دنیا) دست پیدا کرد و مقام دوم جهان را از آن خود کرد. به دنبال آن بوراک اوزچیویت در مجموعه تلویزیونی های بسیاری بعنوان نقش اصلی ایفای نقش نمود. اولین تجربه بازیگری او در سریال منفی 18 بود که در نقش یک مامور پلیس به نام مراد ایفای نقش می کرد. در نوامبر 2007 در فیلمی به نام Musallat( مسلط) بازی کرد. بوراک اوزچویت در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با حضور در مجموعه تلویزیونی حریم سلطان بعنوان کاراکتر مالکوچ اوغلو یا همان بالی خان به شهرت خود افزود.

بوراک

ازدواج بوراک اوزچیویت

بوراک اوزچویت در ۲۹ ژوئن ۲۰۱۷، با بازیگر معروف ترکیه، فحریه اوجن ازدواج کرد. فرزند پسر آنها به نام کاران در ۱۳ آوریل ۲۰۱۹ متولد شد.

 

فیلم‌شناسی

سینما
سال عنوان نقش
۲۰۰۷ مسلط سوات
۲۰۱۳ زرافه حسن

(صدای دوبله ترکی)

۲۰۱۵ عشق شبیه توست بالیکچی علی
۲۰۱۶ برادر من هاکان
۲۰۱۷ برادر من ۲ هاکان
۲۰۱۸ جان فدا کاپیتان آلپ‌ارسلان
تلویزیون
سال عنوان نقش
۲۰۰۶ کمتر از ۱۸ مورات
۲۰۰۷ همسر اجباری عمر اوزپلات
۲۰۰۸–۲۰۰۹ کوره پدر گوون
۲۰۱۰ خیانت امیر
۲۰۱۰–۲۰۱۱ رازهای کوچک چتین آتشوغلو
۲۰۱۱–۲۰۱۳ حریم سلطان مالکوچوغلو بالی خان
۲۰۱۳–۲۰۱۴ چکاوک کامران
۲۰۱۵–۲۰۱۷ عشق بی‌پایان کمال سویدره
۲۰۱۹– تأسیس: عثمان عثمان یکم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mq6j2