جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/28 13:30
کد خبر: 1162

مصاحبه ای جذاب با بوراک اوزچیویت بازیگر جذاب ترک(+تصاویر خانوادگی)

بوراک اوزچیویت در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با حضور در مجموعه تلویزیونی حریم سلطان بعنوان کاراکتر مالکوچ اوغلو یا همان بالی خان به شهرت خود افزود.

به گزارش ستاره پارسی؛ بوراک اوزچویت (به ترکی Burak Özçivit) زادهٔ ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴ است.بوراک اوزچویت در استانبول متولد شده است.بوراک اوزچویت بازیگر و مدل سابق اهل ترکیه است.بوراک اوزچویت بعد از کسب عنوان Best Model Of Turkey در سال ۲۰۰۵ به Best Model Of The World (بهترین مدل دنیا) راه پیدا کرد و مقام دوم جهان را از آن خود کرد. به دنبال آن بوراک اوزچویت در سریال‌های بسیاری به عنوان نقش اصلی ایفای نقش کرده و تجربهٔ کار سینما نیز دارد. او در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با حضور در سریال حریم سلطان به عنوان کاراکتر مالکوچ اوغلو یا همان بالی خان به شهرت خود افزود. پس از آن نیز به همراه همسرش فحریه اوجن در سریال چکاوک که سناریویی الهام گرفته شده از یک رمان قدیمی دارد، به عنوان نقش اصلی هنرنمایی کرد.

 

خاطرات خوب کودکی

بخشهایی از زندگی هست که هیچوقت فراموش نمی شود. من گاهی آرزو می کنم که کاش تمام روزهای کودکی ام را کامل به خاطر داشتم ولی متاسفانه خیلی چیزها از آن ایام در خاطرم نمانده است. تنها چیزهایی که برایم پررنگ بوده دوستان، مدرسه و ورزش بوده است. حتماً چیزهایی در کودکی من بوده که من فراموش کرده ام و احتمالا بعضی از آن ها خیلی هم مهم بوده اند. خیلی دوست دارم حتی برای یک دفعه هم که شده به آن روزها سفر کنم. گاهی تلاش می کنم چیزهایی را بخاطر بیاورم ولی متأسفانه تلاشم به جایی نمی رسد. خاصیت زندگی همین است که هرچه جلوتر میرود بخش هایی از گذشته را از ذهن پاک می کند؛ البته همیشه از مادرم در این زمینه کمک می گیرم.( باخنده) مادر واقعا حافظه عجیبی دارد.

بوراک

 

بهترین خواهرهای دنیا

ارتباط من با خواهرهایم واقعا خوب و فوق العاده است. آن ها سنگ صبور من هستند و من هم سنگ صبور و حامی شان. اینکه شما در زندگی افرادی را داشته باشید که همیشه حامی و دوست شما باشند، واقعا لازم است و به آدم دلگرمی می دهد. فکر کنم خواهرهای من بهترین خواهران دنیا هستند.

 

جکمن ترک ها

از اینکه مرا با سایر بازیگران قیاس کنند، خوشم نمی آید برای این که به نظرم هر کسی جای خودش را دارد و با قابلیت های خودش شناخته می شود ولی در مورد ظاهرم که گاهی مرا با هیوجکمن مقایسه می کنند، ماجرا متفاوت است. من بازی ها و کلا شخصیت این آدم را دوست دارم. یک بار نشریه مووی تایمز ترکیه، به من لقب« جکمن ترک ها» را داد که برایم هیجان انگیز بود. در آن زمان مدل موهایم خیلی شبیه او بود ولی خودم اصلا به این موضوع فکر نکرده بودم!

بوراک

از فوتبال تا خودرو های لوکس

بوراک اوزچویت شدیدا به فوتبال علاقه دارد و ورزش جزیی از زندگی روزانه اوست و طرف دار دوآتشه تیم فوتبال فنرباغچه است. بوراک اوزچویت به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد و همیشه می گوید که در ایامی که در کشورهای اروپایی مشغول کار مدلینگ بوده است، به اجبار زبان انگلیسی را آموخته است ولی حالا از اینکه به این زبان مسلط است، واقعا خوشحال است. بوراک اوزچویت عاشق خودرو های لوکس است و اعلام کرده که دوست دارد زمانی که به سن و سال پیری رسید، یک کلکسیون کامل و زیبا از خودرو های لوکس داشته باشد.

 

بوراک

سفر به اهرام مصر

سفر برای من ورود به جهانی جدید از ناشناخته هاست؛ البته از کودکی مکانهای عجیب و غریبی که گاهی آن ها را در مجلات یا کتاب ها می دیدم، بیش از هر چیزی برایم جذاب بود. دوست دارم قدم به مکانهایی بگذارم که احساس کنم چند قرن پیش در آن جا آدم هایی به شکل دیگری زندگی می کردند، برای همین مکان های تاریخی را بسیار دوست دارم. سفر به مصر برای من هربار سرشار از تازگی و جاذبه است. تماشای اهرام مصر واقعا مرا به تعجب می اندازد و احساس می کنم کنار عظمت آن ها کم می آورم.

بوراک

 

نقاشی های بی سروته زیبا

تلاش کرده ام نگاهم را به بسیاری از  چیزها  تغییر دهم. قبلا بیشتر منفی باف بودم و حتی به آدم ها به راحتی نزدیک نمی شدم ولی دو، سه سالی هست که خیلی خوش بین شده ام و تلاش می کنم خوبی های هر اتفاقی را ببینم. این مسئله حتی در نگاه هنری من هم تأثیر گذاشته است. تا پیش از این تغییر با دیدن برخی آثار مدرن و نقاشی های خاص در سبک هایی که خیلی برایم آشنا و ملموس نبودند نمی دانستم چه واکنشی باید نشان دهم ولی بعد متوجه شدم از همین شکل های بی سروته هم میتوان لذت برد؛ تنها کافی است از دریچه بهتری آن ها را نگاه کنم و از این اتفاقی که روی بوم افتاده لذت ببرم.

 

رستورانی با نماد سبیل

بوراک اوزچویت که همواره دوست داشته کارهای تجاری را در زندگی خود بیشتر و بیشتر کند، سال 2014 رستوران خود را به نام« بالی بی دونر» در استانبول افتتاح کرد. جالب است بدانید که نماد و لوگوی این رستوران برگرفته از سبیل معروف او در سریال« حریم سلطان» و« چکاوک» است که از زمان سریال« حریم سلطان» تا به امروز به یک جور مد بین جوانان ترکیه تبدیل شده است. بوارک هم از این موضوع استفاده کرده و نماد رستوران خود را همین سبیل معروف قرار داده است!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3nr7k4