جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/30 18:00
کد خبر: 1204

کیک تولد لاکچری نرگس محمدی برای همسرش + عکس

نرگس محمدی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار پستی برای سالروز تولد همسرش علی اوجی به روز کرد و از کیک تولد جالب این مراسم رونمایی کرد.

به گزارش ستاره پارسی؛ علی اوجی بازیگراست.علی اوجی تهیه‌ کننده موسیقی و استندآپ کمدین ایرانی علی اوجی متولد 1362 می باشد. علی اوجی همسر نرگس محمدی است. علی اوجی از سال ۱۳۷۵ وارد عرصه هنری شده است.

 

جشن تولد علی اوجی با کیکی متفاوت

نرگس محمدی بازیگر کشورمان خردادماه سال گذشته با علی اوجی بازیگر و تهیه کننده موسیقی ازدواج کرد و راهی خانه بخت شد. بازیگر سریال ستایش با انتشار پستی عاشقانه به مناسبت سالروز تولد همسرش علی اوجی از کیک تولد جالبش رونمایی کرد.

سپند امیرسلیمانی مهمان زوج بازیگر در سالروز تولد علی اوجی بود و عکسی دونفره با علی اوجی را منتشر کرد.

 

دلنوشته عاشقانه نرگس محمدی برای تولد همسرش

نرگس محمدی بازیگر کشورمان در سالروز تولد همسرش پستی را با همراهانش به اشتراک گذاشت و عکس هایی از علی اوجی را منتشر کرد.

علی اوجی

کیک متفاوت جشن تولد علی اوجی

نرگس محمدی با انتشار این عکس نوشت : تو مهربون ترینی عزیزم ... تولدت مبارک و امسال برات آرزوی سلامتی و شادی بیشتر دارم...

علی اوجی

عکسی جالب از علی اوجی با موهای فرفری

علی اوجی هم با انتشار عکسی از دوران کودکی اش دلنوشته ای برای روی روز تولدش نوشت.

علی اوجی

عکسی از دوران کودکی علی اوجی

علی اوجی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : سلام به همه رفقا 17 اسفند رو همیشه دوست دارم چون تولدمه ... بعضی ها روز تولدشون رو دوست ندارن میگن ... آدم یک سال پیر تر میشه ...ولی من روز تولدم رو دوست دارم چون احساس پختگی بیشتر می کنم ... چون یادآور این هست که به تجربیاتم افزوده شده .... چون شما رو دارم ... چون امسال رفقای بیشتری از پارسال دارم دوستتون دارم ... علی ...

علی اوجی

سپند امیرسلیمانی در جشن تولد علی اوجی

سپند امیرسلیمانی مهمان جشن تولد علی اوجی بود و با انتشار پستی تولد دوست و رفیق قدیمی اش را تبریک گفت و نوشت : آق اوجی جون رفیق جون چه خوب که یکسال دیگه هم با هم گذروندیم، بریم برای گذروندن سالهای بعدی....

 

علی اوجی بازیگر و تهیه کننده موسیقی کشورمان 17 اسفند 1362 متولد شد و سال 91 اولین بار در سریال پژمان جلوی دوربین رفت اما با بازی در سریال درحاشیه و در نقش وکیل مهران مدیری به شهرت رسید.

علی اوجی

 علی اوجی و نرگس محمدی در جشن عقدشان

ازدواج علی اوجی با نرگس محمدی نقش بیشتر در شناخت این تهیه کننده با سابقه موسیقی نزد مردم داشت و این زوج نزدیک به دو سال است که زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39kk72