پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/30 17:15
کد خبر: 1198

بیوگرافی کامل گرشا رضایی + عکس

گرشا رضایی خواننده و آهنگ ساز محبوب می باشد که تسلط بسیار برای نواختن اکثر سازهای موسیقی دارد و مدتی به تدریس موسیقی مشغول بوده و اکنون از خواننده های حرفه ای می باشد. وی در ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۳ متولد شده است و اصالتا” لر میباشد.

به گزارش ستاره پارسی؛ گرشا رضایی خواننده و اهنگ ساز محبوب می باشد.گرشا رضایی تسلط بسیار برای نواختن اکثر سازهای موسیقی دارد و گرشا رضایی مدتی به تدریس موسیقی مشغول بوده و گرشا رضایی اکنون از خواننده های کاربلد می باشد.گرشا رضایی در 22 اردیبهشت سال 1363 متولد شده است و اصلیتی لر دارد.با گزارشی از ستاره پارسی همراه باشید.

 

شروع فعالیت موسیقی

گرشا رضایی در خصوص علاقه و شروع به فعالیتش در این زمینه می گوید :

" علاقه ام به موسیقی از کودکی بود و آواز خواندن در خانواده مادری من ارثی بود، از 6 – 7 سالگی می خوندم، ولی از 13 سالگی بود که شروع به کار جدی کردم "

گرشا رضایی

وی همچنین در خصوص آموختن سازها می گوید :

"از سزده سالگی شروع کردم به رفتن کلاس و زدن سازهای گیتار در سبک های فلامنکو و کلاسیک، بعد هم علاقمند ساز گیتار الکترونیک به سبک راک شدم که تبدیل به ساز تخصصی من شد. سازهای دیگری چون پیانو، کمانچه، بربط و سه تار هم می نوازم."

 

فعالیت حرفه ای

گرشا رضایی که کار حرفه ای خود را با نوازندگی و آهنگ سازی آغاز کرد پس از مدتی به صدابرداری و رهبری ارکستر پرداخت و مدتی نیز به صورت تخصصی موسیقی تدریس می نمود .

 

 

آغاز خوانندگی

گرشا در خصوص آغاز خوانندگی اش می گوید :

"خوانندگی رو خیلی دوست دارم اما یه تصویرهایی از بیرون داره که گاهی حال آدمو بد میکند و درگیر تبلیغات و بیزینیس برای یک موزیسین خسته کننده است . به همین خاطر خیلی دیر و از سال 93 وارد خوانندگی شدم ."

گرشا رضایی

حضور در خندوانه

گرشا رضایی به درخواست و دعوت برنامه خندوانه جواب مثبت داد و در این برنامه زنده تلوزیونی به مجری گری رامبد جوان حضور پیدا کرد .

 

خوانندگی تیتراژ

وی در خصوص اولین کار تیتراژ خود می گوید :

"یک روز از یه دفتر سینمایی پیشنهاد یه کار تیتراژ برای من رسید، تیتراژ سریال دولت مخفی در سال 92 کار بسیار دلچسبی برای من بود که باعث شد رو به خوانندگی بیاورم."

وی همچنین تیتراژ برنامه لوتوس برای شبکه سلامت را به زیبایی هرچه تمام تر اجرا نمود.

گرشا رضایی

بهترین خواننده از نظر گرشا رضایی

"یه بار یه خبرنگار ازم پرسید به نظر شما بهترین خواننده کیه و جایزه بهترین خواننده رو به چه کسی میدی ؟ گفتم به نرم افزارهای کوک صدا، البته خواننده های خوبی هم وجود دارند …"

 

 

ازدواج

آقای خواننده کماکان ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

گرشا رضایی در خصوص تبلیغات نیز نظر خود را این گونه بیان می کند :

"بدون پرده بگوییم از هر حرکتی که بخواهد یک هنرمند را مانند ماکارونی به یک بسته تبلیغاتی تبدیل کند متنفر هستم، عقیده شخصی من این است یک شاعر، خواننده یا آهنگساز، سس مایونز نیست که من پول بدهم تا تبلیغم کنند."

 

لیست آهنگ های گرشا رضایی

آخرین آهنگ های این خواننده 

دل ندارم

مجرم

عشق بی آزارم

یار باش

دلت نخواد

حقمه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27dqe2