پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/31 16:20
کد خبر: 1221

ظاهر عجیب و جدید مهناز افشار و دخترش بی حجاب

ظاهر جدید مهناز افشار و دخترش از روزهای کرونایی و قرنطینه خبر می دهد

به گزارش ستاره پارسی؛ مهناز افشار زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ است.مهناز افشار متولد تهران است.مهناز افشار هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی به سینما نیز راه یافت.مهناز افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد.

مهناز افشر که این روزها در خارج از کشور و در کنار دخترش زندگی میکند مانند دیگر مردم جهان در قرنطینه خانگی به سر می برد. او در اینستاگرام از وضعیت و روزمرگی هایش تصاویری قرار می دهد. در پرشین وی می خواهیم ظاهر جدید مهناز افشار و دخترش را در روزهای کرونایی ببینیم که در اینستاگرام منتشر کرده است.

مهناز افشار

ظاهر جدید مهناز افشار و دخترش

او در این پست اینستاگرامی عکس زیر را منتشر کرد و نوشت: روزهای باهم ولی دور بودن

مهناز افشار

بد نیست درباره فعالیت های مهناز افشار بیشتر بدانید

مهناز افشار زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی به سینما نیز راه یافت. افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد.

 

مهناز افشار بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با بازی در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ شناخته شد.

شباهت مهناز افشار به گوگوش در به شهرت رسیدنش و توجه رسانه‌ها به او در آغاز کارش تأثیرگذار بود مهناز افشار در دهه ۱۳۸۰ از چهره‌های سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های معتبر داخلی انجامید. مهناز افشار، در سال ۱۳۹۳ در یکی از نقش‌های اصلی در فیلم سینمایی معلم به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیکستان، بازی کرد

مهناز افشار

فعالیت مهناز افشار

او در سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از داوران در مسابقۀ تلویزیونی پرشیاز گات تلنت حضور پیدا کرد که این اتفاق واکنش‌ها و بازخوردهای متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xooz2