پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/03 18:00
کد خبر: 1292

بیوگرافی جوزف مورگان بازیگر جداب انگلیسی+تصاویر

جوزف مورگان بیشتر برای ایفای نقش "نیکلاوس مایکلسون" در سریال خاطرات خون آشام و اصیل ها شهرت دارد.

 

 

ارزانترین نرخ تور تایلند رو از لحظه آخر بخواهید 

نگران زمان نباش، تا لحظه آخر وقت داری، در لحظه سفر کن 

 

به گزارش ستاره پارسی؛ جوزف مارتینو مورگان (به انگلیسی: Joseph Martino Morgan) یک بازیگر انگلیسی است.جوزف مورگان متولد ۱۶ مهٔ ۱۹۸۱ ‌است.جوزف مورگان متولد لندن، انگلستان است.جوزف مورگان ملیتی بریتانیایی دارد.جوزف مورگان بیشتر برای ایفای نقش "نیکلاوس مایکلسون" در سریال خاطرات خون آشام و اصیل ها شهرت دارد.

جوزف مورگان

جوزف مارتین
  • تولد ۱۶ مهٔ ۱۹۸۱ ‌(۳۸ سال)
  • لندن، انگلستان
  • ملیت بریتانیا
  • پیشه بازیگر
  • سال‌های فعالیت ۲۰۰۳ تا کنون
  • همسر(ها) پرشیا وایت
  • شریک(های)زندگی ملیکا پیترز

جوزف مورگان

کودکی و نوجوانی

مورگان بزرگترین فرزند خانواده است.او در لندن به دنیا آمد ولی تا یازده سالگی در سوانزی، کشور ولز زندگی می‌کرد و پیش از اینکه در اواخر نوجوانیش برای تحصیل در "مدرسه مرکزی گفتار و نمایش" به لندن بازگردد ، دانش آموز "مدرسه جامع موریستان" بود.

جوزف مورگان

فعالیت هنری

او کار خود را با بازی در نقش "تروی" در اولین سریال شبکه تلویزیونی اسکای وان به نام "جادوگر" و بازی در نقش‌های مکمل در فیلم‌های الکساندر و ناخدا و فرمانده: آخر دنیا و سریال کوتاهی در شبکه تلویزیونی بی بی سی دو به اسم خط زیبایی، شروع کرد.

جوزف مورگان

او همچنین در سریال تلویزیونی دکتر مارتین و مصیبت دیده ظاهر شد و در فیلم منسفیلد پارک نیز در کنار بیلی پایپر در نقش "ویلیام" بازی کرد.

جوزف مورگان

در سال ۲۰۱۰ نیز او نقش اول سریال کوتاه بن هور را بازی کرد، که ابتدا از شبکه تلویزیونی سی بی سی در کانادا و سپس از شبکه تلویزیونی ای بی سی در آمریکا در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۰ پخش شد.

او در سریال پرطرفدار خاطرات یک خون‌آشام شبکه تلویزیونی سی دابلیو نقش "کلاوس" را بازی می‌کند و در سال ۲۰۱۱ در فیلم فناناپذیرها در کنار هنری کاویل در نفش "لیساندر" بازی کرد.

جوزف مورگان

مورگان همچنین در سریال اصیل‌ها که بر اساس شخصیت‌های کتاب خاطرات یک خون‌آشام ساخته شده هم نقش "کلاوس مایکلسون" را حفظ کرده‌است.

جوزف مورگان

زندگی شخصی

مورگان از اکتبر ۲۰۱۱ با امیلی ونکمپ بازیگر سریال تلویزیونی انتقام رابطه داشت ولی پس از مدتی از هم جدا شدند.

جوزف مورگان

در۱۵ مه ۲۰۱۴ ، مورگان اعلام کرد که با پرشیا وایت ،همبازی او در سریال خاطرات خون آشام نامزد کرده‌است.در ۵ جولای ۲۰۱۴ نیز آن‌ها در اوچو ریوس، جامائیکا باهم ازدواج کردند.

جوزف مورگان

مورگان همچنین از حامیان خیریه "زنان مثبت" است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wzlv3