پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/03 17:59
کد خبر: 1291

جنجال رونمایی مهران مدیری از همسرش با عکس عاشقانه + عکس

مهران مدیری و همسرش تصویری که برای اولین بار منتشر شد

به گزارش ستاره پارسی؛ مهران مدیری زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ است.مهران مدیری در تهران متولد شد.مهران مدیری کارگردان، هنرپیشه، خواننده، طراح تیتراژ، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کننده ایرانی است. از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که مهران مدیری در آن‌ها کارگردان و بازیگر بوده می‌توان سریال‌های: ساعت خوش، پاورچین، جنگ ۷۷، پلاک ۱۴، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر،نود شب، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ببخشید شما، ویلای من، شوخی کردم، در حاشیه، در حاشیه ۲، دورهمی و هیولا را نام برد.مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مهران مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید.

 مهران مدیری بازیگر ،خواننده و کارگردان معروف ایرانی سال ۴۶ در تهران متولد شده است. نمایش خانگی هیولا جدیدترین سریال مهران مدیری است که در ۱۹ قسمت ساخته شده. مهران مدیری  ازدواج  کرده و متاهل است و دو فرزند به نام فرهاد و شهرزاد دارد. به تازگی برای اولین بار تصویری از مهران مدیری درکنار همسرش منتشر شده است. در قسمت زیر عکس  مهران مدیری  و همسرش را قرار داده ایم. 

مهران مدیری

 

همسر مهران مدیری  فارغ التحصیل  رشته هنر و  ادبیات  است او خانه دار است و برای خودش مینویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته هایش را نداشته است. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت های تلویزیونی اش استفاده کرده است.

فرهاد مدیری

فرهاد مدیری متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۷۰ می باشد. در هنرستان موسیقی یاد گرفته و سپس در خارج از کشور به دانشگاه رفته است؛ او حالا یک گروه  موسیقی  دارد و اغلب در کارهایش پدرش بعنوان آهنگساز حضور دارد. او هم در چهره و هم در شوخ طبعی به پدرش رفته است. او اهل ورزش های رزمی است و اهل دفاع شخصی؛ با پدرش هم بیلیارد  بازی  می کند. با هم کنسرت نیز زیاد می روند.

مهران مدیری

شهرزاد مدیری متولد ۱۳ بهمن ۱۳۷۵ در تهران، طراح است. فارغ التحصیل رشته طراحی لباس است، علاقه ای به بازیگری ندارد به همراه دوستانش یک برند طراحی لباس بنام لورلای دارد که صفر تا ۱۰۰ طراحی و دوخت را برعهده دارند. اما در حوزه  نقاشی  و موسیقی نیز فعالیت می کند. شهرزاد مدیری شباهت فوق العاده ای به  پدر  خود دارد. او پیش از این چندان در  رسانه  ها حضور نداشت تا اینکه در اکران خصوصی  فیلم سینمایی  “ساعت ۵ عصر” همراه با پدرش در مقابل  دوربین  عکاسان حضور پیدا کرد. وی به این شکل توانست فعالیت خود در حوزه  مد  را بر سر زبان ها بیاندازد.

 

مهران مدیری چهره طنز،بازیگر سریال های طنز و مجری توانمند تلویزیون، متولد ۱۸ فروردین ماه سال ۱۳۴۶ در تهران است که در سال های اخیر با اجرای فوق العاده برنامه دورهمی سرگرمی جذابی را برای خانواده های ایرانی رقم زده است.

 

مهران مدیری چهره طنز،بازیگر سریال های طنز و مجری توانمند تلویزیون، متولد ۱۸ فروردین ماه سال ۱۳۴۶ در تهران است که در سال های اخیر با اجرای فوق العاده برنامه دورهمی سرگرمی جذابی را برای خانواده های ایرانی رقم زده است. اما شاید همین برنامه دورهمی که در آن مهمانان بسیاری از افراد شناخته شده، توانمند و چهره های خاص جامعه به آن دعوت میشوند و در مورد جزئیات زندگی آنها سوال شده و در مورد آن صحبت میشود، عاملی بود برای طرح این سوال که چرا شخص مهران مدیری هیچ وقت علاقه ای به انتشار تصاویر  همسرش  در هیچ مجله، سایت و یا رسانه ی دیگری نداشته است؟ به راستی همسر مهران مدیری کیست؟

 

نکته جالب تر اینکه، تا پیش از اکران فیلم ساعت ۵ عصر که فیلمی کمدی-اجتماعی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌ کنندگی مهران مدیری بود، تصویری از شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری هم موجود نبود، به جز یکی دو عکس بسیار قدیمی که مربوط به مصاحبه ی مهران مدیری به همراه دو فرزندش در سال های دور می شد. هر چند که راه اندازی مزون و آغاز رسمی فعالیت دختر مهران مدیری در زمینه طراحی لباس (fashion designer) از انگیزه هایی بود که مهران مدیری دختر خود را به جامعه ایران معرفی کند تا به کسب و کار و درآمد دخترش و شهرت مجموعه ی کاری او کمک بزرگی شده باشد و شاید ره صد ساله برای کسب شهرت و معروفیت برند وی زودتر طی شود. 

 

برند لورلای (Lorelei fashion brand) نام برند طراحی لباس شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری است و وی دقیقا مدتی پس از حضور در اکران مردمی فیلم ساعت ۵ عصر پدرش، اقدام به معرفی برند خود کرد و علارغم اینکه پیش از آن در دنیای مجازی هیچ فعالیتی نداشت، چندی پیش صفحه ای در اینستاگرام درست کرده و فعالیت های خود را برای فالورهایش عرضه می کند. آنچه در این میانه جالب است اینکه، آقای طنز ایران و امپراطور سوالات خصوصی از هنرمندان، چهره ها و … خودش در مورد زندگی خصوص اش، همسرش و فرزندانش تمایلی به صحبت ندارد و زندگی خصوص و  خانواده مهران مدیری  هنوز برای طرفداران او دارای سوال است چرا که حتی در سایت معتبری همچون ویکی پدیا هم، نام و نشانی از همسر مهران مدیری نیست.

 

اما به هر حال آنچه در برخی منابع به صورت ضمنی اشاره شده است این است که همسر مهران مدیری در رشته ی ادبیات و شاید هنرتحصیل کرده و علاقمند به نویسندگی است و از همین رو در منزل برای دل خود می نویسد و تمایلی به انتشار آثار خود ندارد.

 

بر همین اساس همسر مهران مدیری خانه دار بوده و در تمام سال های فعالیت های هنری همسرش، به تربیت فرهاد و شهرزاد مدیری مشغول بوده است. جالب آنکه گویا انتخاب نام فرهاد برای پسر خانواده مدیری نیز بر اساس علاقه ی همسر او به این نام بوده و به همین دلیل در بیشتر ساخته های مهران مدیری رد پای نام فرهاد را می توان یافت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vqdp2