پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/07 17:59
کد خبر: 1371

جدید ترین تصاویر خانواده علی شادمان بازیگر سینما و تلویزیون

علی شادمان به تازگی عکسی پر از صمیمیت را در کنار خواهر و مادرش منتشر کرده که در ادامه می بینید.

به گزارش ستاره پارسی؛ علی شادمان متولد ۱۳۷۵ است.علی شادمان متولد ایلام است.علی شادمان بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.علی شادمان اولین بار توسط رسول ملاقلی‌پور به سینمای ایران معرفی شد. دلیل انتخاب علی شادمان توانایی وی در نواختن ویلن بود. در فیلم میم مثل مادر خواهر کوچکترش در نقش کودکی‌های خودش ظاهر شد.

 

عکس خانواده علی شادمان

علی شادمان با انتشار عکس زیر نوشت : بعد از خدا تا این لحظه هر چه بوده و هست از شماست و مال شماست ؛ بعد از این هم همین خواهد بود … جای پدر در عکس خالی ست #خانواده

علی شادمان

صحبت های علی شادمان درباره پدر و مادرش

تا الان هرچیزی که در زندگی‌ام دارم را بدون شک مدیون پدر و مادرم هستم و همیشه بهترین مشاورین من در زندگی و در هر کاری بوده‌اند. هیچ‌وقت مانع من نشده‌اند و همیشه پشتیبان و حامی من در این کار بوده‌اند ولی در کنارش نصیحت‌های خودشان را هم داشتند و مثلا می‌گفتند اگر بازیگری را به عنوان شغل خود انتخاب کنی، ممکن است در آینده به مشکلاتی برخورد کنی چراکه بازیگری یا کلا مشاغل سینمایی تضمینی ندارند که شما همیشه مشغول کار باشید و کسب درآمد کنید.

علی شادمان

همیشه به من توصیه می‌کردند که حداقل رشته دانشگاهی‌ام را چیز دیگری انتخاب کنم تا در کنار بازیگری بتوانم در عرصه دیگری هم فعالیت کنم.

علی شادمان

علی شادمان و خواهرش

خانواده علی شادمان

خانواده‌ای که من در آن بزرگ شدم باتوجه به شغلی که دارند بسیار منظم هستند و درواقع پدرم به‌شدت آدم منضبط و منظمی هستند .

علی شادمان

مادرم نیز به‌شدت انسان منظمی هستند و من در این فضا و با این تربیت بزرگ شدم؛ طبعا رفتار و عملکردم از این خانواده نشات گرفته و این نظم در من نهادینه شده است ولی سینما و بازیگری تا حدودی دچار بی‌نظمی است و شاید اینها با هم در تداخل باشند؛ اما من شخصا سعی کرده‌ام که این نظم را در زندگی و کارم داشته باشم.

علی شادمان

علی شادمان و خواهرش

حتی بعضی از دوستان و همکاران می‌گویند که من در کارهایم خیلی وسواس و حساسیت دارم ولی این ریشه در تربیتم دارد.

علی شادمان

علی شادمان

علی شادمان و خواهرش

علی شادمان


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zk5b3