دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/10 12:30
کد خبر: 1423

جشن تولد 25 سالگی سوپر مدل معروف جهان جی جی حدید+عکس

سوپر مدل جهانی جشن تولدش را در قرنطینه کرونایی برگزار کرد .

به گزارش ستاره پارسی؛ جلینا نورا "جیجی" حدید (انگلیسی: Jelena Noura "Gigi" Hadid؛ زادهٔ ۲۳ آوریل ۱۹۹۵) مدل اهل ایالات متحده آمریکا است.جی جی حدید از دو سالگی با برند گس وارد عرصه مدلینگ شد و در سال ۲۰۱۴ در لیست ۵۰ مدلینگ برتر از دید وب سایت مدل دات کام انتخاب شده‌است.جی جی حدید در سال ۲۰۱۱ به صورت جدی وارد عرصه مدلینگ گردید و در همان سه بار در کت واکِ فشن شو برند گِس حضور یافت.جی جی حدید تا پایان دوره دبیرستان در لس آنجلس زندگی کرد و بعد از آن برای ادامهٔ مدلینگ عازم نیویورک شد. در سال ۲۰۱۴ جی جی حدید در لیست ۵۰ مدل برتر از دید وب سایت مدل دات کام انتخاب شده‌است؛ و نهایتاً در ۲۰۱۶ توانست جایزهٔ بهترین مدل سال را از The Fashion Awardsدریافت کند.جی جی حدید با بسیاری از برندها از جمله میبیلین، تامی هیلفیگر، وورساچه، ویکتوریا سکرت همکاری داشته‌است.

جی جی حدید

این مدل زیبا که هر سال جشنی با شکوه میگرفت امسال به همراه خواهرش جشنی کوچک و خانوادگی برگزار کرد.جیجی حدید، ستاره دنیای مد در حالی ۲۵ ساله شد که به دلیل همه‌گیری کرونا نمی‌توانست جشن بگیرد، اما خواهرش برای او سنگ تمام گذاشت.

 

 بلا حدید با انتشار یادداشتی صمیمانه در اینستاگرام، تولد ۲۵ سالگی جیجی، خواهر بزرگترش را تبریک گفت.

جی جی حدید

این مدل ۲۳ ساله چندین عکس از دوران کودکی خود و جیجی را همراه با چند عکس جدیدتر از هر دو خواهر مشغول بازی و خنده با یکدیگر، منتشر کرد.

جی جی حدید

به نقل از ایندیپندنت، بلا همچنین یادداشت دومی با عکس‌هایی بیشتر از این دو مدل منتشر کرد که یکی از آنها بلا را نشان می‌دهد که سرش را روی پای جیجی گذاشته و جیجی هم دارد موهایش را در آرایشگاه درست می‌کند.

 

به نظر می‌رسد که بسیاری از عکس‌ها از پشت صحنه برنامه‌های مد “ویکتوریاز سیکرت” گرفته شده است که هر دو مدل بارها در آن شرکت داشته‌اند.

 

بلا در توضیح عکس‌ها نوشت: “تولدت مبارک بهترین دوست، معلم و شریک جرم من. نمی‌توانستم بدون حضور تو در کنارم چنین زندگی کنم. متشکرم که بهترین خواهر بزرگی هستی که می‌توانستم آرزویش را داشته باشم. نمی‌توانستم این را حتی در خواب ببینم.”

 

او ادامه داد: “من قدردان تمام کارهایی هستم که تو انجام داده‌ای و نه فقط امروز، بلکه هر روز حضور تو را در زندگی‌ام گرامی می‌دارم.”

جی جی حدید

این یادداشت تا کنون بیش از ۱.۵ میلیون لایک و هزاران نظر گرفته است؛ از جمله نظری از جانب پدر این دو خواهر، محمد حدید.

 

او نوشت: “واقعا زیبا گفتی و مفتخرم که پدر شما هستم.”

جی جی حدید

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zkzj3