شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/11 17:45
کد خبر: 1457

تیپ عجیب شبنم قلی خانی کنار سفره افطار

در این عکس تیپ عجیب شبنم قلی خانی را که به مناسبت ماه رمضان گرفته شده می بینید

به گزارش ستاره پارسی؛ شبنم قلی خانی زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۵۶است.شبنم قلی خانی در تهران متولد شده است.شبنم قلی خانی بازیگر و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت می کند.بدون تعارف باید گفت شبنم قلی خانی یکی از محبوب ترین بازیگران سریال های تلویزیونی است. شبنم قلی خانی که با مجموعه «مریم مقدس» در هجده سالگی خود را به عنوان پدیده بازیگری کشورمان مطرح کرد، در هر سریالی که حضور داشته، موفق عمل کرده و توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند.

 

شبنم قلی خانی بازیگر جوان و دوست داشتنی سینمای ایران است که از سال ۷۶ وارد سینمای ایران شد. این بازیگر ۴۳ساله ازدواج کرده و صاحب یک دختر است. در ادامه در ستاره پارسی عکسی از تیپ عجیب شبنم قلی خانی را کنار سفره افطار می بینیم. با ما همراه باشید

 

عکسی از تیپ عجیب شبنم قلی خانی

تصویری ازشبنم قلی خانی، بازیگر مشهور تئاتر، سینما و تلویزیون که به مناسبت ماه مبارک رمضان منتشر شده است را مشاهده می کنید.

شبنم قلی خانی

تیپ عجیب شبنم قلی خانی در ماه رمضان

وی فعالیت بازیگری را در سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغازنمود.

 

قلی خانی نقش مریم، مادر عیسی مسیح را در این فیلم سینمایی ایفاکرد. که مورد استقبال بسیاری در سینمای جهان قرار گرفت .

 

این بازیگر ایرانی در جدید ترین فیلم شبکه خانگی مانکن حضور دارد.

 

شبنم قلی خانی به تازگی در برنامه شام ایرانی حضور یافته و با لباس زیبای کردی مورد توجه علاقه مندانش قرار گرفت.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی با انتشار عکسی از خاطرات دهه شصتی ها گفت:

سلام بچه ها خوبین؟ تو این روزای بارونی تو قرنطینه خوش میگذره؟ تا حالا شده برگردین به سالهای دور به دهه های گذشته؟ مثل من که با این تیپ رفتم دهه شصت و کلی خاطره یادم اومد از اون روزا! اون روزا که برای خودش عالمی داشت ، فیلم وی اچ اس و نوار کاست و گوبلن بافی تو روزای زمستون مامانا بافتتی میبافتن دخترا گوبلن، حالا چی ؟ فقط گوشی موبایل اون زمونا یه تلفن تو خونه بود هر کی باهات کار داشت به تلفن خونه زنگ میزد و امان از روزی که بابات یا مامانت گوشی رو بر میداشت خلاصه که کی فکرشو میکرد تکنولوژی اینجوری با سرعت جلو بره، حالا شما بگین چه خاطره ایی از اون دهه های گذشته دارین که براتون جالبه؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gkr54