پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/13 18:30
کد خبر: 1492

عکسهای دیده نشده و عاشقانه مهران غفوریان با همسرش+ عکس

مهران غفوریان (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳ در تهران) هنرپیشه، کارگردان فیلم، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایران است. عکسهای عاشقانه مهران غفوریان و همسرش را در ادامه مطلب مشاهده می کنید.

مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 است.مهران غفوریان در تهران، بازیگر است. مهران غفوریان با بازی در سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید.در ادامه بیوگرافی مهران غفوریان را میتوانید بخوانید.مهران غفوریان بازیگر سریال ها و فیلمهای طنز وزن زیادی کم کرده است!

مهران غفوریان

خوشحالی بی اندازه مهران غفوریان از تولد دخترش

سپند امیرسلیمانی در بیمارستانی که دختر مهران غفوریان متولد شد در کنار آقای بازیگر حضور داشت و با انتشار ویدئویی خبر از این اتفاق خوشحال کننده داد.

مهران غفوریان

مهران غفوریان

تولد هانا دختر مهران غفوریان 

سپند امیرسلیمانی با انتشار پست نوشت : بچه ها هانا غفوریان ... هانا غفوریان بچه ها....

مهران غفوریان

 

مهران غفوریان

مهران غفوریان دی ماه سال 93 ازدواج کرد و در یک گفتگو درباره ماجرای جالب خواستگاری اش گفت :در شب خواستگاری من ، برنامه گلخانه روی آنتن تلویزیون اعلام کرد که امشب مهران غفوریان به خواستگاری میرود و من همان موقع روی آنتن برنامه زنده با آنها صحبت کردم و این برنامه را خانواده همسرم هم دیدند و مادر همسرم گفت :دخترم را اول به خدا و بعد به تو میسپارم و من تا به امروز تمام تلاشم را برای خوشبختی همسرم کرده ام.

مهران غفوریان

مهران غفوریان دختردار شد

مهران غفوریان بازیگر و کارگردان سریال زیر آسمان شهر است که بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد و خیلی زود به کارگردانی روی آورد . سریال این چند نفر که به هژیرها معروف است یکی از ساخته های پرمخاطب مهران غفوریان بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 

مهران غفوریان

بیوگرافی و زندگینامه مهران غفوریان

  • نام :مهران
  • نام خانوادگی :غفوریان
  • تاریخ تولد :1353/6/3
  • محل تولد :تهران
  • تحصیلات :لیسانس نقاشی
  • پیشه :بازیگر و کارگردان
  • تاهل :متاهل

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wz9d3