جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/15 14:21
کد خبر: 1512

جالب ترین اسامی فرزندان هنرمندان و بازیگران ایرانی+تصاویر

اسامی جالب فرزندان بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی و ....

به گزارش ستاره پارسی؛ بازیگران و هنرمندان افراد محبوب و شناخته شده جامعه هستند. برخی افراد به دلیل علاقه زیاد به یک هنرمند او را در زندگی برای خود الگو قرار می دهد و یا دوست دارد مثل او باشد. حتی برخی افراد اسم هنرمندان و یا فرزندان آنها برای کودکان خودشان انتخاب می کنند. در همین رابطه اسامی فرزندان هنرمندان و بازیگران ایرانی را در قسمت زیر قرار داده ایم. برای افزایش اطلاعاتتان در این زمینه در ستاره پارسی همراه ما باشید.

 

اسامی فرزندان هنرمندان و بازیگران ایرانی

هنرمندان یکی از محبوب ترین اقشار جامعه اند که در بسیاری از زمینه ها الگوی هوادارانشان در زندگی هستند و به همین بهانه در ادامه به چند نمونه از اسامی فرزندان هنرمندان اشاره می کنیم.

 

بارانا ، بن سان و شایمین دختر و پسران بنیامین بهادری

بنیامین بهادری خواننده جوان کشورمان سه فرزند به نام های بارانا، بن سان و شایمین دارد.بارانا اولین فرزند بنیامین بهادری است که در ۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۰ به دنیا آمد و بن سان پسر بنیامین بهادری خواننده مشهور کشورمان در ۲۷ مهر ۱۳۹۶ به دنیا آمد و شایمین فرزند سوم آقای خواننده ۱۱ آذر ۱۳۹۷ متولد شد.

بنیامین بهادی

همسر شاهرخ استخری و دخترانش پناه و نبات

شاهرخ استخری

پناه و نبات دختران شاهرخ استخری

شاهرخ استخری یکی دیگر از هنرمندان کشورمان است که اسامی خاصی را برای فرزندانش انتخاب کرده است.شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است . پناه دختر اول شاهرخ استخری است که ۱۷ مرداد سال ۹۲ به دنیا آمد و بازیگر کشورمان برای دومین بار ۱۰ آبان ۱۳۹۷ صاحب دختری به نام نبات شد.

 

محسن کیایی و همسر و دخترش رز

محسن کیایی

رز دختر محسن کیایی

محسن کیایی بازیگر و نویسنده کشورمان یکی دیگر از هنرمندانی است که به تازگی پدر شده و دخترش اردیبهشت ماه سال ۹۷ متولد شد و آقای بازیگر نام رُز را برای دخترش انتخاب کرد.محسن کیایی  سال ۱۳۸۵ با سهیلا امیرحسینی ازدواج کرده است .

 

نیوشا ضیغمی و دخترش لنا

نیوشا ضیغمی

لنا دختر نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر سینمای کشورمان آخرین روزهای اردیبهشت ماه سال ۹۷ برای اولین بار مادر شد و نام لنا را برای دخترش انتخاب کرد.نیوشا ضیغمی با آرش پولادخان ، تاجر نقره ازدواج کرده است.

 

سام درخشانی و دخترش برکه

سام درخشانی

برکه دختر سام درخشانی

۲۲ آذرماه ۹۶ سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان خبر تولد دخترش را به صورت رسمی اعلام کرد و از انتخاب نام برکه برای دخترش خبر داد.سام درخشانی با عسل امیرپور ازدواج کرده است.

 

سامیار و ساتین پسر و دختر شیلا خداداد

 

شیلا خداداد

سامیار و ساتین فرزندان شیلا خداداد

۱ فروردین ماه ۱۳۹۶ شیلا خداداد بازیگر سریال مسافری از هند خبر تولد دومین فرزندش را با انتشار عکسی از دخترش اعلام کرد . شیلا خداداد که در ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۲ برای اولین بار حس مادر شدن را تجربه کرده بود نام دختر تازه متولد شده اش را ساتین گذاشت نا با نام پسرش سامیار و نام خانوادگی همسرش سرکارات هم خوانی داشته باشد.شیلا خداداد با دکتر فرزین سرکارات ازدواج کرده است.

 

تیارا و ویانا دختران رضا صادقی

رضا صادقی

رضا صادقی و دخترانش تیارا و ویانا

رضا صادقی سلطان مشکی پوش و خواننده موسیقی پاپ کشورمان در شبهای قدر امسال (۱۳۹۶) برای بار دوم پدر شد و نام دخترش را ویانا گذاشت تا با نام دختر اولش تیارا هم خوانی داشته باشد. تیارا اولین فرزند رضا صادقی است که در بهمن سال ۱۳۹۲ به دنیا آمده است.او در ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ با دختری ایرانی ساکن آلمان عقد و یک سال بعد ازدواج کرد .

 

سوفیا دختر یکتا ناصر و منوچهر هادی

یکتا ناصر

یکتا ناصر و دخترش سوفیا

۲۲ آذرماه ۱۳۹۵ یکتا ناصر و منوچهر هادی زوج سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان برای اولین بار طعم مادر و پدر شدن را چشیدند. این زوج هنری مشهور نام دخترشان را سوفیا گذاشتند.

 

مهرسام و مهراز پسران روناک یونسی

روناک یونسی

فرزندان روناک یونسی

روناک یونسی خجسته معروف سریال رستگاران برای دومین بار طعم شیرین مادر بودن را در شهریورماه ۹۷ چشید. این هنرمند کشورمان که همسر محسن میری مدلینگ مشهور است و در کشور کانادا زندگی میکند نام دومین پسر خود را مهراز گذاشت تا با نام اولین پسرش و نام خانوادگی همسرش میری هم خوانی داشته باشد. مهرسام اولین پسر روناک یونسی است که سه سال پیش به دنیا آمد.

 

نیل و محمد کیا مهر دختر و پسر نیما کرمی

احسان کرمی

پسر نیما کرمی

نیما کرمی مجری رادیو و تلویزیون همسر زینب زارع دیگر مجری کشورمان است و این زوج هنرمند در شب یلدای سال ۱۳۹۲ صاحب دختری شدند که نام او را نیل گذاشتند و برای بار دوم در ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ صاحب پسری به نام محمد کیا مهر شدند.

 

لیانا دختر مهناز افشار

مهناز افشار

مهناز افشار و دخترش لیانا

خرداد ماه سال ۱۳۹۴ مهناز افشار بازیگر سرشناس سینمای کشورمان برای اولین بار مادر شد. لیانا نامی است که مهناز افشار برای دخترش انتخاب کرده است.

 

حنا و آروین دختر و پسر مجید صالحی

مجید صالحی

دختر و پسر مجید صالحی

مجید صالحی بازیگر و کارگردان کشورمان ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ برای اولین بار پدر شد و خداوند به او دختر و پسری عطا کرد که نام آنها را حنا و آروین گذاشت.مجید صالحی با رامینه اکبری خادم ازدواج کرده است .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lwx74