سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/15 16:26
کد خبر: 1515

گریم متفاوت عاطفه رضوی با چهره مردانه

گریم متفاوت عاطفه رضوی را در این تصویر مشاهده می کنید

به گزارش ستاره پارسی؛ عاطفه رضوی بازیگر سینمای ایران است که از سال ۶۶ به عنوان بازیگر وارد سینمای ایران شد. او در زمینه چهره پردازی نیز سابقه درخشانی در سینمای ایران دارد. امروز در ستاره پارسی می خواهیم گریم متفاوت عاطفه رضوی را که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد ببینیم.

 

عکسی که عاطفه رضوی با گریمی متفاوت در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است در ادامه آن نوشت

باور دارم هنر نمایش، هنر تصحیح زندگى ست. هنرِ دوباره سازى و بازسازىِ حضور ما بر صحنه ى بودن است، هنر درست و نمایش درست، در واقع همان درست زندگى کردن است. و منِ هنرمند نمایش براى جلوه دادن همین نیت، نقش در نقش مى زنم. ساده نیست زحمت و ریاضت دارد تا برسى به نقش، تا برسى به دیگرى بودن بر صحنه براى چندین و چند روز، اما با همه سختى، سخت دلچسب و گواراست، سهیم شدن در شعف با مخاطبى مشتاق. این بار رفته ام به جلد “خانم آغا” ى نمایش “خروس لارى” به قلم و کارگردانى “امید سهرابى” و دست هنرمند “ماریا حاجیها” این نقشها را بر صورت من زد. عکسها هم کار خودش بود.

 

گریم مردانه عاطفه رضوی

عاطفه رضوی

گریم متفاوت عاطفه رضوی بازیگر

حسن پاکدل و عاطفه رضوی

خانواده عاطفه رضوی

عاطفه رضوی با انتشار تصاویری از روزهای قرنطینه بهاری گفت:

روزهای قرنطینه

میدانم همه ما اگر تا الان برای در آغوش کشیدن عزیزانمان یا خوردن یک قهوه ی ساده با خیال راحت کنار یک دوست در کافه‌ای وسط شهر دل تنگ نشده ایم بزودی می‌شویم اما تو این روزها و در این دل تنگیها بد نیست بیاد کسانی باشیم که بخاطر بیماریهای خاص گاهی بیش از یک سال در قرنطینه هستند خصوصا اگر کودک باشند قرنطینه برایشان سخت تر است. کمپینی راه اندازی شده که ما بتوانیم با این بچه‌ها حرف بزنیم با “بچه‌های ترنم” حالا به هر شکلی که در توانمان است. همراهان من در این صفحه می‌دانند من اهل چالش‌های فضای مجازی نیستم اما این چالش را بسیار انسانی و همدلانه می‌بینم، به همین دلیل بر آن شدم که همراه شوم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ozvq4