پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/15 16:45
کد خبر: 1517

تصاویر خانوادگی دیده نشده از ایرج طهماسب مجری معروف , دختر و دامادش

ایرج طهماسب مجری معروف کلاه قرمزی در کنار دختر و دامادش مشاهده می شوند.

به گزارش ستاره پارسی؛ ایرج طهماسب زادهٔ ۳۰ اردیبهشت ۱۳۳۸ است.ایرج طهماسب متولد تهران است.ایرج طهماسب مجری تلویزیون، بازیگر،عروسک گردان،کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی است.ایرج طهماسب فارغ‌التحصیل رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.ایرج طهماسب فعالیت هنری‌اش را با بازی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری‌نسب در سینما آغاز کرد. 

 

آقای ایرج طهماسب مجری معروف برنامه کلاه قرمزی که به آقای مجری معروف است. ایشان به عنوان بازیگر در سال ۶۴ وارد سینمای ایران شد و با کار کلاه قرمزی به سمت اجرا کشیده شد. امروز در ستاره پارسی می خواهیم تصویری از ایرج طهماسب مجری معروف در کنار دختر و دامادش را به شما نشان دهیم. با ما همراه باشید

 

دختر ایرج طهماسب مجری

ایرج طهماسب مجری معروف کلاه قرمزی در کنار دختر و دامادش

ایرج طهماسب

ایرج طهماسب مجری و دخترش

بد نیست درباره ایرج طهماسب بیشتر بدانید

طهماسب فارغ‌التحصیل رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی فعالیت هنری‌اش را با بازی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری‌نسب در سینما آغاز کرد. او بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلم‌هایی چون کلاه‌قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، دختر شیرینی‌فروش، کلاه‌قرمزی و سروناز، زیر درخت هلو و کلاه‌قرمزی و بچه‌ننه را در کارنامهٔ هنری‌اش دارد. طهماسب همچنین در مجموعه‌های آرایشگاه زیبا، النگ و دولنگ، خانوادهٔ عجیب و کلاه‌قرمزی به نقش‌آفرینی پرداخته و در برنامهٔ صندوق پُست و اولین حضور شخصیت عروسکیِ کلاه‌قرمزی در تلویزیون، به‌عنوان مجری حضور داشته‌است. او همسر مرجان مدرسی و برادر ناصر طهماسب (دوبلر و مدیر دوبلاژ) است. او همکاری خوبی را با حمید جبلی در فیلم‌ها و مجموعه‌های خود دارد.

 

ایرج طهماسب در زمستان ۱۳۹۵ نخستین کتاب داستان خود را با نام سه قصه منتشر کرد. وی از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ جزو استادان رشته سینمای دانشگاه پارس می‌باشد.

 

ازدواج

ایرج طهماسب در سال ۱۳۶۲ با مرجان مدرسی ازدواج کرد، دو دختر به نام های یاسمن و گلناز دارم و شکر خدا از زندگی خوبی برخوردار هستم.

ایرج طهماسب

خانواده ایرج طهماسب مجری

بیوگرافی مرجان مدرسی

مرجان مدرسی با نام اصلی معصومه مدرسی قوامی فارغ التحصیل معماری و گرافیک و نقاشی است تا سال ۱۳۹۲، بیش از ۴۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی داشته است. وی که در زمینه آبرنگ از راهنماییهای مرحوم سید جمال الدین خرمی نژاد بهره برده، سالهاست بخشی از وقت خود را به آموزش هنر خصوصا نقاشی آبرنگ اختصاص داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qdz92