جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/17 16:31
کد خبر: 1555

مهران مدیری سکته کرد ؟! + عکس

در سالهای اخیر متاسفانه شایعه سازی بسیار زشتی درباره بازیگران مطرح ومحبوب سینما وتلویزیون در جامعه گسترش یافته است .

به گزارش ستاره پارسی؛ مهران مدیری زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ است.مهران مدیری در تهران متولد شد.مهران مدیری کارگردان، هنرپیشه، خواننده، طراح تیتراژ، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کننده ایرانی است. از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که مهران مدیری در آن‌ها کارگردان و بازیگر بوده می‌توان سریال‌های: ساعت خوش، پاورچین، جنگ ۷۷، پلاک ۱۴، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر،نود شب، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ببخشید شما، ویلای من، شوخی کردم، در حاشیه، در حاشیه ۲، دورهمی و هیولا را نام برد.مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مهران مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید.

مهران مدیری از هنرمندان به نام سینمای ایران است . 

 

مهران مدیری چهره شناخته شده ای است که این روز ها با دورهمی در شبکه نسیم مهمان خانه های مردم است . 

مهران مدیری

مهران مدیری در کارنامه کاری اش سریال های پرمخاطب زیادی دارد . 

 

مهران مدیری از هنرمندانی است که شایعات فراوانی را همیشه پیرامون خود می دیده است . یکی از شایعات عجیب در مورد مهران مدیری را در ادامه می خوانید : 

روزنامه بانی فیلم در گزارشی از انتشار شایعاتی درباره هنرمندان مطرح ومحبوب سینما وتلویزیون انتقاد کرده است .

 

بانی فیلم نوشته است : پس از خبر جعلی، اما نگران کننده هفته گذشته مبنی بر مرگ هنرمند محبوب اکبر عبدی، روز گذشته شایعه پردازان نوک پیکان شایعات خود را به سمت هنرمند دیگری نشانه گرفتند.

مهران مدیری

اواسط روز گذشته، در موج اخبار فرهنگی هنری هر روز، زنگ تلفن یکی از دوستان مطبوعاتی، خبری را به گوشمان رساند که به شدت نگرانمان کرد؛ مهران مدیری شنبه شب سکته کرده و در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است. ادامه این خبر حاکی از ترخیص مدیری از بیمارستان قبل از ساعت 2 بعدازظهر بود!

 

این روزنامه سینمایی درادامه گزارش خود افزوده : بلافاصله پس از انعکاس این خبر که با چند تماس دیگر از سوی تعدادی از خوانندگان و همکاران کم‌کم رنگ واقعیت به خود می‌گرفت، با مسئول روابط عمومی مجموعه  جدید ترین سریال در حال تولید مدیری تماس گرفتیم. او ضمن تعجب از انتشار این شایعه، آنرا تکذیب کردند!

 

انتشار این شایعه غیر اخلاقی در حالی صورت می‌گیرد که طی روزهای گذشته، در برخی محافل شنیده‌می‌شد مدیری به دلیل مشکلات متعددی که بر سر پخش مجموعه طنز جدیدش «قهوه تلخ» ایجاد شده و همچنین مسئله عدم تفاهم سازندگان با تلویزیون برای روی آنتن بردن سریال، روحیه خوبی ندارد و حال جسمی او مساعد نیست. شایعه‌ای که آن هم از سوی نزدیکان مدیری، تکذیب شد.

 

این شایعه پراکنی‌ها درباره مهران مدیری درحالی روز گذشته به گوش رسید که این سریال ساز تلویزیون در نظرسنجی سایت بانی فیلم با فاصله‌ای زیاد نسبت به رضا عطاران، مجید صالحی، جواد رضویان و مهران غفوریان به عنوان موفق‌ترین کارگردان سریال‌های 90 شبی از سوی خوانندگان روزنامه انتخاب شده است.

فرهاد مدیری

در سالهای اخیر متاسفانه شایعه سازی بسیار زشتی درباره بازیگران مطرح ومحبوب سینما وتلویزیون در جامعه گسترش یافته که همواره باانتقادات تند هنرمندان مواجه بوده است .

 

انتشار شایعاتی درباره هنرمندانی چون بهروز وثوقی عزت الله انتظامی ،رضا عطاران و... از جمله این شایعه ها بوده اند که همواره با واکنش منفی همین هنرمندان مواجه شده است .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4d98q3