سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/17 17:00
کد خبر: 1557

بیوگرافی مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه در بچه مهندس+تصاویر

مهشید جوادی از آنام تا بچه مهندس بازیگری جوان و آینده دار که بازی وی در سریال های تلویزینی باعث محبوبیت وی شده و این شب ها وی را در نقش مرضیه مقدم می بینید.

به گزارش ستاره پارسی؛ مهشید جوادی متولد ۱۳۷۴ است.مهشید جوادی متولد ارومیه است.مهشید جوادی بازیگر ایرانی است.مهشید جوادی در مجموعه های” دریا” و” آنام” به ایفای نقش پرداخته است.مهشید جوادی بعد از آن در فیلم ۵۲ هرتز در کنار شقایق فراهانی به ایفای نقش پرداخت و در سریال راه و بی راه و عمودی ها، هم مقابل دوربین رفته است.مهشید جوادی به تازگی در سریال بچه مهندس ۳ نیز هنرنمایی کرده است.

مهشید جوادی

مهشید جوادی که با سریال آنام به تلویزیون معرفی شد و چهره شد اکنون در سریال رمضانی بچه مهندس سه در نقش مرضیه هنرنمایی می کند. این بازیگر جوان و خوش چهره دانش آموخته تئاتر می باشد و اکنون به جز این سریال در فیلم سینمایی هرتز نیز بازی کرده است. در ادامه عکس های مهشید جوادی را در ستاره پارسی مشاهده کنید.

مهشید جوادی

مجموعه «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری هر شب ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. این سریال ادامه روایت زندگی جواد جوادی در سه مقطع کودکی، نوجوانی و جوانی بوده که در هر فصل خود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.

مهشید جوادی

در فصل سوم سریال بچه مهندس جواد جوادی و رفقایش با یک تیم از دانشگاه رقابت سرسختانه‌ ای دارد. تیم رقیب یک تیم دخترانه است. مرضیه مقدم نیز از دانشگاهی دیگر انتقالی گرفته و با ورود به دانشگاه امیرکبیر به تیم رقیب پیوسته است.

مهشید جوادی

مرضیه مقدم و جواد جوادی رقابت شدیدی با هم دارند و اتفاقاتی که میان این دو رخ می‌ دهد تماشایی است. مهشید جوادی که پیش از این هم نشان داده بود بازیگر توانایی است در بچه مهندس نقش خود را به زیبایی و بسیار باورپذیر بازی کرده است.

مهشید جوادی

روزبه حصاری، کامران تفتی، فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، مهشید جوادی، فرناز رهنما، کاوه سماک باشی، سعید کریمی، حدیث چهره پرداز، مانی رحمانی، اتابک نادری، آرش نوذری، سلمان فرخنده، فریده دریامج، خیام وقار کاشانی، مهسا مهجور، سارا شاهرودیان، بهنام مومنی، مهرزاد جعفری، محمود خسرو منش، امید ماهر، نسیم باقریان، یاسمن قلی پور، سید مهرداد ضیایی، کریم اکبری مبارکه، عباس جمشیدی، فرید قبادی، کریم قربانی، افشین نخعی، شیوا خسرومهر، احسان امانی، احسان مهدی، حسن اسدی و… در سریال بچه مهندس ۳ بازی می کنند.

مهشید جوادی

مهشید جوادی

مهشید جوادی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gkbn4