پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/22 09:30
کد خبر: 1632

واکنش عجیب احسان علیخانی به درخواست ازدواج از او در لایو اینستاگرام+فیلم

در این ویدئو درخواست ازدواج از احسان علیخانی را که در لایو صورت گرفت می بینید.

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 درتهران، احسان علیخانی کارگردان و مجری است.احسان علیخانی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران است،احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد که همگی ازدواج کردند.احسان علیخانی مادرش پرستار بازنشسته است، او در این سال ها فراز و نشیب های فراوانی داشته و علاوه بر اجرا و کارگردانی، تهیه کنندگی و بازیگری نیز کرده است.

 

احسان علیخانی مجری توانمند و دوست داشتنی صدا وسیماست که با برنامه ماه عسل محبوب شد. او اکنون مشغول انجام پروژه عصر جدید است که به خاطر کرونا نیمه کاره ماند. احسان علیخانی لایو اینستاگرامی برقرار کرد و با هوادارنش صحبت کرد. در ادامه در ستاره پارسی درخواست ازدواج از احسان علیخانی را در این لایو می بینید

 

ماجرای درخواست ازدواج از احسان علیخانی

یکی از مخاطبان احسان علیخانی در لایو اینستاگرام درخواست ازدواج کرد.

 

ویدئو درخواست ازدواج از احسان علیخانی در لایو

بد نیست درباره احسان علیخانی بیشتر بدانید

او اجراهای برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل و سه ستاره و عصر جدید و … را برعهده داشته‌است. نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه «جزر و مد» با برنامهٔ ماه عسل یک چهره شد. وی در حال حاضر فعالیت خود را در تلویزیون به عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و مجری یک برنامهٔ استعدادیابی به نام عصر جدید ادامه می‌دهد.

او در دفتر یکی از فیلمسازان به عنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیتش را آغاز کرد، سپس به تلویزیون وارد شد و به ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزرسازی و مستندهای کوتاه مشغول شد. نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و بعد از اجرای برنامه «جزر و مد» با «ماه عسل» یک چهره شد.

احسان علیخوانی

او در سریال پرونده‌های مجهول به کارگردانی جمال شورجه هم کار بازیگری را برعهده داشت و هم دستیار کارگردان بود. می‌گوید نقش خیلی بدی داشتم و در پارک نقش اول‌های سریال را معتاد می‌کردم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3eg6y2