دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/02 12:41
کد خبر: 1793

سحر قریشی باز هم جنجال آفرید+فیلم

ویدیوی دیده نشده از سحرقریشی با نانوا ها را در این صفحه ببینید.

 سحر قریشی زادهٔ ۶ دی ماه ۱۳۶۶ است.سحر قریشی در تهران متولد شده است.سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون، و مدل ایرانی است.سحر قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد.سحر قریشی بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

 

سحرقریشی بازیگر جنجالی است . سحر قریشی با عکس های جنجالی با مهدی طارمی حسابی جنجالی شد . سحر قریشی با انتشار ویدیویی با یک پاکبان بازهم سر زبان ها افتاد . ویدیوی جنجالی سحر قریشی با نانوا ها هم جنجالی شده است . 

چند روز پیش بود که فیلمی از سحر قریشی، بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون، در حال شوخی با یک پاکبان منتشر شد و جنجال جدیدی را برای او به وجود آورد. اما ماجرا واقعا چه بود؟ 

 

 چند روز پیش بود که فیلمی از سحر قریشی، بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون، در حال شوخی با یک پاکبان منتشر شد و جنجال جدیدی را برای او به وجود آورد. اما ماجرا واقعا چه بود؟

 

فیلمی که بسیاری از سایت‌ها از آن به عنوان توهین به پاکبان یاد کردند و سحر قریشی را تاختند در واقع چیزی جز یک شوخی نبود و پاکبان هم در مصاحبه‌ای گفت دلیل حرفش به بازیگر این بوده که پروتکل‌های بهداشتی ایام کرونا را رعایت کند و ماجرای دیگری در میان نبوده است. فیلم را با هم ببینیم:

 

در این فیلم بیشتر از هر چیز، حرفی که سحر قریشی بعد از خندیدن زد، شبهه ایجاد کرد. برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی اصرار داشتند که خانم قریشی از کلمه “هیولا” برای توصیف پاکبان استفاده کرده، در حالیکه او تنها می‌گوید: “وای، همین مونده بود اینم به من بگه برو!”. فیلم را یک بار دیگر ببینید تا متوجه شوید.

 

حالا این حرف قریشی چه معنایی دارد؟ او در پستی اینستاگرامی توضیح داده:

«با افتخار اعلام می کنم در خانواده ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ وقت گذشته ی خودمو فراموش نمی کنم.

 

من چند وقتیه به کلمه «برو» حساس شدم! به همین سادگی اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت «برو»، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم می‌گفت «برو». اون پاکبان عزیز اصلا من رو نشناخت و قسم می خورم هرگز قصد اهانت به ایشون رو نداشتم و این اتفاقات چیزی جز‌ یک سوتفاهم کوچیک نیست. در آخر اینکه چه چیزی از این جالب تر که من هم یک روز لباس شریف پاکبانی رو به تن کنم و کنار این قشر با غیرت، یک حس هیجان انگیز رو تجربه کنم اتفاقا پوشیدن لباس پاکبانی اسمش تنبیه یا حکم دادگاه نیست، به نظر من هم یه افتخار بزرگه، هم نماد نجابت و غیرته.»

 

بخش پایانی حرف‌های سحر قریشی پاسخی بود به پست پرویز پرستویی که در اینستاگرام بسیار فعال است و از برخی همکارانش بسیار عصبانی. پست پرویز پرستویی از این قرار بود:

«واقعا متاسفم!

 

راستش وقتی این صحنه رو از این خانم قریشی دیدم خیلی حالم بد شد، چرا که مردم عادی هم هیچوقت با این مرد شریف و زحمتکش چنین برخوردی نمیکنه!

 

نمیدونم ایشان تو این لحظه فکر نکردن اگه این فیلم تو دنیای مجازی منتشر بشه و خانواده اون پاکبان عزیز ببینند، چه حالی خواهند داشت؟بنظرم‌ ایشان باید به اون منطقه مراجعه کنه و رسما پای این پاکبان عزیز و ببوسه و حتی باید حکم کنند، این خانم یک روز کامل جای این پاکبان کار کنه تا دیگه عبرت بشه و برای مزاح کردن راه دیگه ای پیدا کنه. من بشخصه دست چنین افراد زحمتکش را میبوسم.»

 

دلجویی شهردار منطقه یک از پاکبان معروف

در همین راستا چند نفر از اعضای شهرداری منطقه یک تهران به دیدن پاکبان مذکور رفتند و از او دلجویی کردند. پاکبان جوان در پاسخ به این سوال که چرا با سحر قریشی عکس ننداخته گفت: به خاطر کرونا فاصله ام را با او حفظ کردم.

 

این جمله به نظر کاربران شبکه های اجتماعی نشان از شعور بالای اجتماعی این پاکبان دارد.

 

یک عضو شورای شهر:سحر قریشی عذرخواهی نکند شکایت می‌کنیم

طی ساعات گذشته انتقادات پرشماری از رفتار سحر قریشی شده است. از طرف دیگر حجت نظری و مجید فراهانی از اعضای شورای شهر تهران هم ضمن انتقاد از رفتار سحر قریشی و آنچه در ویدیو آمده او را با شکایت و پیگیری قضایی در صورت عذرخواهی نکردن از رفتارش تهدید کردند.

 

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: پاکبانان و کارگران امروز با حداقل حقوق و مزایا بیش‌ترین زحمت را برای رفت و روب ‌و تمیزی شهر و بوستان‌ها می کشند و حداقل انتظار برخورد محترمانه و قدرشناسانه با این فداکاری ها داریم. لذا درصورت عدم عذرخواهی رسمی خانم سحر قریشی، به عنوان نماینده مردم قدرشناس تهران پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم‌ بود تا خدای ناکرده اینگونه رفتارهای ناپسند تبدیل به هنجار جامعه نگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xeow4