یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/03 15:30
کد خبر: 1808

حسین تهی خواننده مشهور در شب قدر توبه کرد

حسین تهی اعلام کرد که در شب قدر توبه کرده است و اتفاقات گذشته را تکرار نخواهد کرد

سید حسین موسوی ملقب به حسین تهی زادهٔ ۶ بهمن ۱۳۶۴ است.حسین تهی خوانندهٔ رپ فارسی و پاپ اهل ایران است.حسین تهی از سال ۱۳۷۹ به‌طور غیرحرفه‌ای وارد عرصهٔ موسیقی شد و ترانه‌هایش را در استودیوی خانگی خودش ضبط و تکثیر کرد.حسین تهی از سال ۱۳۸۱ فعالیت‌اش را به‌طور حرفه‌ای آغاز و ترانه‌های خود را در استودیوهای شهر تهران ضبط کرد. او هم‌اکنون ساکن شهر لس آنجلس آمریکا است.حسین تهی در سال ۲۰۱۶، برندهٔ جایزهٔ بهترین خواننده هیپ هاپ پارتی و همچنین برندهٔ جایزهٔ بهترین آهنگ هیپ هاپ در مسابقهٔ جهانی دف باما موزیک شد. وی در سال ۲۰۱۷، برای دومین بار برندهٔ این مسابقهٔ جهانی شد.

 

خواننده پاپ لس آنجلسی حسین تهی در صفحه اینستاگرامش استوری منتشر کرد و طی آن اعلام کرد که توبه کرده است و اشتباهات گذشته اش را تکرار نخواهد کرد. به گفته او در شب های قدر متحول شده و تغییر کرده است. امروز در ستاره پارسی می خواهیم ببینیم ماجرای این تحول ناگهانی چه بوده است.

حسین تهی

تحول ناگهانی حسین تهی

حسین تهى خواننده رپ که در خارج از کشور به فعالیت می‌پردازد یک استوری را منتشر کرد و از کارهای گذشته‌اش ابراز پشیمانی کرد.

 

استوری جالب تهى خواننده رپ که در خارج از کشور به فعالیت می‌پردازد.

تهی

استوری حسین تهی

بد نیست درباره حسین تهی بیشتر بدانید

او تا کنون بیش از ۵۰ ترانه خوانده‌است. شعرهای او شامل مفاهیم عاشقانه، اجتماعی، دنس و پارتی، خدا و حتی مذهبی می‌شود. حسین تهی کارهای زیادی را با همراهی تتلو از خود به جای گذاشت.

حسین تهی

حسین تهی خواننده

تهی در سابقهٔ ۱۰ ساله هنری خود همکاری‌های زیادی را با خوانندگانی همچون افشین، و کامیار داشته‌است وی در سال ۱۳۸۸، راهی کشور امارات و شهر دبی شد تا آثارش را با آزادی بیشتر و امکانات وسیعتر ضبط و تنظیم نماید. او به مدت ۲ سال در آنجا سکونت داشت و کنسرت‌های متعددی را نیز در این شهر برگزار کرد اما پس از مدتی راهی کشور انگلستان و شهر لندن شد و در این کشور سکونت گزید اما اکنون او در لس‌آنجلس زندگی می‌کند.

منبع: پرشین وی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3emmp2