جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/11 14:00
کد خبر: 1924

بیوگرافی زیباترین مدل باحجاب ایرانی سیده آناشید حسینی +عکس همسرش

شما با دیدن استایل این مدل ایرانی می توانید زیبایی حجاب را در مد و پوشاک کاملا درک کنید. امروز همراه می شویم با این مدل ایرانی همراه با گفتگو، بیوگرافی و عکسهای اینستاگرامش.

آناشید حسینی زادۀ 4 بهمن ماه ، سال 1370 است.آناشید حسینی متولد شهر اهواز است.آناشید حسینی طراح و فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری است.آناشید حسینی اما به خاطر علاقه اش وارد حوزه طراحی لباس شد.آناشید حسینی میگوید بعد از پایان تحصیلاتم به دنبال علایق کودکی ام رفتم، از کودکی بکار طراحی لباس علاقه داشتم و حتی برای عروسک هایم خودم لباس می دوختم.

آناشید حسینی

آناشید حسینی زیباترین مدل ایرانی اسلامی

پدیده ای به نام حجاب استایل، تیپ و استایل پوشیده و زیبا، قطعا از مد های غربی زیباتر اند و به دختران ارج و احترام میدهند، نه آنچنان پوشیده که انگار بسته بندی ات کرده اند و نه آنچنان باز و لخت، در همین بین خانم آناشید حسینی فردی که تعداد زیادی از دختر خانم های ایرانی رابه داشتن حجاب زیبا و استایل حجاب علاقمند کرده و خودش دراین زمینه به بهترین و شیک ترین نحو ممکن لباسش را ست می کند.

آناشید حسینی

با توجه به نوع حجابم دوست داشتم لباسهای خوب و مد روزی بپوشم اما طرح هایی که در بازار و مزون ها بود با معیار های من هم خوانی نداشت. به همین خاطر ابتدا برای خودم لباس طراحی می کردم و می دادم بیرون می دوختند، بعد ها به کلاس خیاطی رفتم سپس بطور آزاد در کلاس های طراحی شرکت کردم.

آناشید حسینی

آناشید حسینی من مدل نیستم

خیلی سعی می کنم عنوان مدل روی من نگذارند ، در صفحات مجازی از عکسهای من سوء استفاده می کنند و با عنوان مدل محجبه پر سرو صدای ایران نام می برند که واقعا ناراحت کننده است.

آناشید حسینی

آناشید حسینی مبلغ حجاب نیستم

از ابتدا قصدم تبلیغ نبوده و به هیچ وجه خودم را مبلغ حجاب نمی دانم من فقط پوششم به این شکل است و حتی شاید خیلی خودم هم نتوانتم خیلی چیزها را رعایت کنم ، بدون اغراق از هر 50 پیامی که دارم، 30 پیام از زنان و دخترانی است کــه می گویند ما با دیدن عکسهای شما به حجاب علاقمند شدیم

آناشید حسینی

در آبان سال 1396 بود که بعد از ثبت برند خود بنام حجاب استایل با آنا وارد اینستاگرام شد، استقبال از نوع پوشش او باعث شدن در مــدت کوتاهی به بیش از صدها هزار فالور برسد.

آناشید حسینی

آناشید حسینی و ازدواج با پسر سفیر

سیده آناشید حسینی با امیر محسن مرادیان ازدواج کرده است، آقای امیرمحسن مرادیان فرزند مرتضی مرادیان سفیر فعلی ایران در کشور دانمارک می باشد.

آناشید حسینی

آناشید حسینی لباس خارجی می پوشم

لباس هایی کــه می پوشم بیشتر شاید خارجی است!چون ما تو ایران نه واقعا برند دارم، نه نمایندگی داریم نه حتی برندهای خود ایرانی فکر می کنم اونقدر قوی کار نمی کنند کــه ما بتونیم ازشون انتخابی داشته باشیم

آناشید حسینی

جلوگیری از حضور در تلویزیون

خانوم سیده آناشید حسینی و پسر آقای سفیر در اسفند سال 1396 بعنوان مهمان در برنامه وقتشه با اجرای کامران تفتی دعوت شدند اما این برنامه هیچوقت پخش نشد 

آناشید حسینی

آمار افراد بی نام و نشان که با بدترین شکل ممکن از فرهنگ زندگی برخوردار هستند و اثرات مخربی روی فرهنگ و نوع رفتار خانوادگی و اجتماعی جوانان و نوجوانانی کــه بطور ناخود آگاه هر روزه در صفحات مجازی با آنها رو به رو می شوند، می گذارند بسیار بالاست اما دراین میان افرادی هم هستند کــه توانستند موج اینستاگرام را تا حدی به سمت مثبت تری هدایت کنند.

آناشید حسینی

یکی از این افراد آناشید حسینی، طراح لباس 25 ساله ای، است کــه نوع حجاب و پوشش شیک و به روز او تعداد زیای از افرادی که به حجاب علاقه و تمایل چندانی نداشته اند رابه این مقوله علاقه مند کرده است.

آناشید حسینی

در ابتدا بگویید چند سال دارید ودر چه رشته ای تحصیل کردید؟

من 27 سال دارم ودر رشته معماری تحصیل کرده ام. شاید این حرف کلیشه ای باشد اما از ابتدا به رشته تحصیلی ام علاقه نداشتم و زمانی که درسم به پایان رسید به دنبال علایق کودکی ام رفتم. در مورد من این مساله واقعا کلیشه نبود و من از کودکی بکار طراحی لباس علاقه داشتم و حتی برای عروسک‌ هایم لباس می‌دوختم.

آناشید حسینی

چطور بعد از معماری سر از طراحی لباس در آوردید؟

پس از پایان دوره تحصیلم یک خلاء در خودم احساس کردم. شاید یک روزی معماری را ادامه دهم اما به این خاطر که شاید بخواهم ارشد بخوانم یا شاخه تحصیلی ام رابه پژوهش هنر تغییر دهم. انتخاب طراحی لباس در ابتدا دغدغه‌ ام بودو چون محجبه بودم همیشه دوست داشتم لباس‌های خوب و روی مد بپوشم ولی لباس‌هایی کــه در بازار و مزون‌ها وجود می دیدم با معیار های من هم خوانی نداشت و نمی‌توانستم آن‌ها را برای خودم انتخاب کنم.

آناشید حسینی

دراین میان دو، سه خیاط شخصی داشتم که لباس‌ها و مانتوهای روز مره‌‌ام راکه خودم طراحی می‌کردم آن‌ها می‌دوختند.به گزارش پارس ناز بعد ها به این رشته بیشتر علاقه مند شدم و کلاس خیاطی رفتم، سپس بطور آزاد در کلاس‌های طراحی شرکت کردم و به این فکر افتادم حتماً خیلی از خانم‌ها مانند من چنین دغدغه‌ای دارند و دوست دارند شیک پوش و به روز باشند در عین حال حجاب شان هم حفظ شود برای همین تصمیم گرفتم اینکار را انجام دهم.

آناشید حسینی

خانم آناشید حسینی شما برای برند حجاب ترکیه کار می‌کنید؟

نه هیچ برند خاصی در کار نیست، این برند متعلق به من و کاملا شخصی است. اتفاقا من دیروز این برند را ثبت کردم، ضمن این که سفارش از هیچ جای دیگری نیست. گفته بودید نمی خواهید شما را مدل خطاب کنند و از اینکار ناراحت می‌شوید اما به هرحال شما کاری را تبلیغ می‌کنید. اگر عنوان مدل رابه آن اطلاق نکنیم چه عنوانی برای اینکار می‌توان بکار برد؟

آناشید حسینی

خیلی سعی کردم عنوان مدل را روی من نگذارند اما گاهی در صفحات مختلف می‌بینم از عکس‌ های من سوء استفاده می‌کنند و با عنوان مدل محجبه پر سرو صدای ایران ازآن نام می‌برند. این اتفاقات واقعا ناراحت کننده است، به خاطر پوششی که دارم این اسم کمی برایم سنگین و غیرقابل هضم است. حتی همسرم هم دوست ندارد من با این اسم شناخته شوم، خودم هم تمایلی ندارم زیرا نه اینکار را بلدم و نه چیزی در موردش می‌دانم.

آناشید حسینی

فضای اینستاگرام مملو از صفحات مستهجن است و تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان ما به آن مراجعه می‌کنند و حتی آنها را الگوی خود قرار می‌دهند. اما در ایران شما تا حدی تابوشکنی کرده ودر مــدت کمی که صفحه خودرا باز کردید تعداد زیادی از دختران جوان رابه حجاب علاقه مند ساختید.

بله، دقیقا. اما از ابتدا قصدم تبلیغ نبوده و خودم را به هیچ وجه مبلغ حجاب نمی‌دانم. من فقط پوششم به این شکل است و حتی شاید خودم هم نتوانم خیلی چیزها را رعایت کنم.

آناشید حسینی

 

افرادی هم بوده اند که شما را متهم به جلوه اشتباه از حجاب کردند؟

بله، دراین میان افرادی هم هستند کــه گارد می‌گیرند و به من می‌گویند تو داری اشتباه تبلیغ می‌کنی و حجاب این نیست. بازهم تکرار می‌کنم من مبلغ حجاب نیستم چون آدم کاملی دراین زمینه نیستم، فقط شاید نسبت به بقیه پوششم بیشتر باشد نه اینکــه کامل است. خیلیها به من می‌گویند تو دراین زمینه تبلیغ می‌کنی در حالی کــه پوشش خودت مشکل دارد.

آناشید حسینی

فکر می‌کردید زمانی بطور ناگزیر در مسیری قرار بگیرید و افرادی رابا خودتان همگام کنید که انتقاد منفی نسبت به حجاب دارند؟

نه اصلا چنین فکری نمی‌کردم، البته اطرافیانم به ویژه همسرم به من می‌گفتند تو اگر روزی در زمینه پوشش و لباس اسلامی کاری انجام دهی و دیگران این لباس‌ها را تن تو ببینند شاید خیلی خوش شان بیاید ولی من باور نمی‌کردم. اما از ساعت‌ های اولی که در صفحه شخصی‌ام شروع به فعالیت کردم دیدم که خیلی از افراد استقبال می‌کنند.

آناشید حسینی

عده ای از لباس‌ ها واقعا زیبا و مناسب نیستند اما صرفا به خاطر این که برند هستند مردم آن‌ها را تهیه می‌کنند. بنظر شما مرز بین شیک پوشی و برند بازی کجاست؟

شاید ما یک کیف را ببینیم که از یک برند مشهور است که البته چندان زیبا هم نیست اما می‌گوییم چه کیف خوبی این یک تصور نادرست است که بین ما جا افتاده و من هم خیلی مواقع دچار این اشتباه می‌شوم. اگر بخواهیم منطقی به آن فکر کنیم، می‌توان گفت شیک پوشی هیچ ربطی به برند پوشی ندارد.

آناشید حسینی

من اخیرا سعی می‌کنم به برندها توجه نکنم چون پیش از این خیلی اعتقاد داشتم کیف و کفشی که می‌پوشم باید برند باشند اما جدیدا به این نتیجه رسیده ام حداقل ما طراحان سعی کنیم این دیدگاه و نگرش نادرست را از جامعه پاک کنیم. خوش پوش باشیم ولی لباس‌ هایی با قیمتهای مناسبتر استفاده کنیم.

آناشید حسینی

خیلی ها به من می‌گویند تو الگو شده ای اما چراباید کیف چند میلیون تومانی دستت بگیری؟ بنظر من هم آنها راست می‌گویند، اگر قرار است من الگوی کسی باشم نباید از لباسهای خیلی گران استفاده کنم.

آناشید حسینی

شما واقع یک کیف چند میلیون تومانی استفاده می‌کنید؟

تا قبل از این ها شاید بیشتر اما تقریباً چهار و پنج ماهی است که سعی می‌کنم اینکار را نکنم چون واقعا لزومی ندارد.به نظرم آن کیف را هر شخصی که دستش بگیرد خوش تیپ می‌شود، هنر واقعی این است که میلیون‌ها تومان خرج نکرد ولی بتوان خوش تیپ بود.

آناشید حسینی

شاید خیلی از دختران و زنان جوان می‌خواهند شیک پوش باشند اما هزینه‌ها به قدری بالاست کــه نمی‌توانند. چقدر برای شیک بودن باید هزینه صرف کرد؟

واقعا اینطور نیست همین که یک دختر خانم بتواند نظافت و آراستگی خودرا حفظ کند کافی است. حتی اگر یک مانتو دارد آن رابه خوبی و تمیز نگه‌داری کند. من در دوران دانشگاهم فقط دو مانتو داشتم و همان دو مانتور را یکسال خیلی مرتب و تمیز نگه‌داری می‌کردم. وقتی ظاهر فرد تمیز باشد و از رنگ های متنوع استفاده کند می‌تواند خوش تیپ باشد. بنظر من مهم‌ترین نکته خوش تیپی برای یک خانم این است کـه تمیز باشد.

آناشید حسینی

حرف آخر.

چیزی که من را ناراحت می‌کند تفکر برخی افراد و اعمال عقیده شان است که به من می‌گویند تو مبلغ حجابی چرا مانتو قرمز می پوشی؟ قرمز جلب توجه می کند و یا چرا یک جاهایی مچ دستت مشخص شده. من بازهم تاکید می کنم اصلا خودم را مبلغ حجاب نمی‌دانم. من فقط کسی هستم که پوششم به این شکل است.

آناشید حسینی

امیدوارم روزی به این درجه برسم که بتوانم اسم خودم را مبلغ بگذارم یعنی این جسارت را داشته باشم ولی در حال حاضر خودم را دراین حد نمی‌دانم و دلم می‌خواهد همه ی این را بدانند. که من فقط یک طراح لباسم آن هم از نوع تازه کار.

منبع: پارس ناز


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/455od4